19 listopada grupa China Post Group Corporation świadcząca usługi pocztowe w Chińskiej Republice Ludowej i Lufthansa Cargo, wiodący europejski przewoźnik cargo, nawiązały strategiczną współpracę.
Li Xiong, wiceprezes China Post Group Corporation oraz Peter Gerber, dyrektor generalny i przewodniczący zarządu Lufthansa Cargo, na spotkaniu w Pekinie osiągnęli porozumienie w sprawie pogłębienia współpracy, które daje początek strategicznej współpracy. Początkowo umowa obejmie cotygodniowy transport przesyłek frachtowcem B 777 na trasie między Szanghajem (PVG) i Frankfurtem (FRA).
"W ostatnich latach współpraca między China Post a Lufthansa Cargo stale się rozwija. Biznes eCommerce rozwija się dynamicznie. Zarówno China Post, jak i Lufthansa Cargo modernizują i wprowadzają innowacje do modelu biznesowego. Zgodnie z koncepcją ", “Joint Freight Operation”, obie strony osiągnęły w tym momencie konsensus co do porozumienia w sprawie oferowania. Wspólnie stworzymy bardziej ustabilizowany i kompleksowy kanał transportu poczty lotniczej łączący Chiny i Europę." powiedział Li Xiong.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, z doskonałej współpracy z China Post, która trwa już od wielu lat, zyskuje teraz nową jakość w ramach strategicznej współpracy. Odzwierciedla to również rosnące znaczenie transgranicznego rynku eCommerce. Wspólnie będziemy mogli osiągnąć jeszcze więcej dla naszych wspólnych klientów na jednym z najważniejszych szlaków handlowych na świecie ", powiedział Peter Gerber, dyrektor generalny Lufthansa Cargo.
Obaj partnerzy podkreślili, że dążą do dalszego zacieśnienia współpracy oraz rozszerzenie jej o kolejne porozumienia. Obie firmy współpracują ze sobą znakomicie od dłuższego czasu także na innych głównych chińskich stacjach, koncentrując się na Pekinie i Guangzhou. Oprócz umowy dotyczącej oferowania obie firmy wspólnie pracują nad skróceniem czasu transportu, poprawą jakości i dalszym rozwojem cyfryzacji.
Źródło: Lufthansa Cargo
Komentarze
Prześlij komentarz