Amerykańskie linie lotnicze Southwest Airlines przeprosiły za zachowanie swojej pracownicy

Amerykańskie linie lotnicze Southwest Airlines przeprosiły za zachowanie swojej pracownicy, która śmiała się z imienia pięcioletniej pasażerki - informuje BBC. Traci Redford wraz z pięcioletnią córką o imieniu Abcde podróżowały do domu w El Paso w Teksasie. Na lotnisku imienia Johna Wayne'a w Kalifornii pracownica sprawdzająca bilety pasażerów przed wejściem na pokład samolotu, zobaczywszy kartę pokładową pięcioletniej Abcde zaczęła się śmiać, po czym zrobiła zdjęcie karty pokładowej, które umieściła w sieci. Rzecznik linii lotniczych Chris Mainz przeprosił rodzinę za zachowanie pracownicy linii. Podkreślił, że umieszczenie przez pracownicę zdjęcia karty pokładowej pasażerki w internecie nie jest zgodne z zasadami, którym hołduje firma. "Jesteśmy dumni z czynienia naszych (linii) Southwest przyjaznymi dla wszystkich pasażerów" - zapewnił rzecznik. Tymczasem pani Redford w rozmowie z lokalną telewizją skarżyła się, że linie lotnicze nie zrobiły w sprawie nic przez dwa tygodnie, a zareagowały dopiero, gdy kobieta złożyła formalną skargę. Redford relacjonowała, że pracownica linii "zaczęła się śmiać, pokazywać ją i jej córkę" innym pracownikom linii. Córka miała spytać matkę, dlaczego pracownicy z niej szydzą.Spytała: Mamo, dlaczego ona śmieje się z mojego imienia? Odpowiedziałam, że nie każdy jest miły i nie każdy będzie miły - mówiła Redford.Źródło: BBC

Komentarze