Qatar Airways reklamą w stylu Hollywood chce zainspirować ludzi

Linie lotnicze Qatar Airways prowadzą jedną z największych od lat kampanię reklamową pod hasłem „A World Like Never Before”. Wyreżyserowany w stylu hollywoodzkiego musicalu spot przenosi widzów do świata fantazji.Globalna kampania rozpoczęła się w ubiegłym tygodniu. Firma nie ukrywa, że została zainspirowana światem Hollywood. Film reklamowy nakręcono tak, by przeniósł widzów do świata fantazji. Świata, który ma rozbudzić wyobraźnię i chwycić za serce. Pokazano w nim jak ściany luksusowego przedziału w samolocie nagle się rozstępują a czteroosobowa rodzina w ułamku sekundy najpierw przenosi się – jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki – z Nowego Jorku do Paryża, z Hongkongu do Kataru. A potem wszyscy zapadają w beztroski sen. Akbar El Baker, CEO Qatar Airways powiedział, że ta kampania jest ucieleśnieniem wartości marki , która chce zapewniać swoim klientom wyjątkowe usługi na całym świecie. - Chcemy, aby ludzie poznali świat w nowy fascynujący sposób - powiedział. Salam Al Shawa, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej dodał, że chodziło o stworzenie reklamy w hollywoodzkim stylu, która nie będzie typową reklamą, a będzie uosabiać wysoką jakość usług Qatar Airways. Kampania obejmuje emisję spotów, działania w internecie, outdoor, eventy itp. Autorem kreacji jest agencja 180 Kingsday, wyprodukowała ją londyńska firma RSA Films. (wirtualnemedia)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukanie przełamania dla reklamy, sposobu przebicia się do ludzi - to jest ważne. I myślę, że nawiązania takie właśnie sukcesywnie na nas działają. Dlatego agencje takie jak https://feb.net.pl/ nie boją się reklamą nie tylko promować, ale i uczyć, bawić, uświadamiać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz