Akcję
promocyjną zrealizuje Port Lotniczy Lublin, który był jedyną firmą, jaka
zgłosiła się do przetargu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski. Kampania miała
ruszyć na początku marca, ale te plany pokrzyżowało zamieszanie związane z
planowaną likwidacją linii lotniczych Eurolot. Przewoźnik z końcem lutego
zawiesił loty z Lublina do Mediolanu i Gdańska.
– Podjęliśmy decyzję, że zamiast w Mediolanie, będziemy promować się w Dublinie (od października Ryanair przywróci połączenia do stolicy Irlandii). W tej sytuacji zrezygnowaliśmy natomiast z reklam na terenie krajowych portów lotniczych – mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.
– Podjęliśmy decyzję, że zamiast w Mediolanie, będziemy promować się w Dublinie (od października Ryanair przywróci połączenia do stolicy Irlandii). W tej sytuacji zrezygnowaliśmy natomiast z reklam na terenie krajowych portów lotniczych – mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.
W związku z tym wartość zlecenia będzie
mniejsza, niż wcześniej zakładano. Zamiast 2 mln zł kampania pochłonie 1 mln
815 tys. zł. Zgodnie z wcześniejszymi planami reklamy regionu pojawią się także
we Frankfurcie, Oslo i Sztokholmie.
Czytaj całość artykułu na
stronie www.dziennikwschodni.pl
Źródło: Dziennik Wschodni
Komentarze
Prześlij komentarz