Samolot LOT-u obrandowany Śliwką Nałęczowską wzbił się w powietrze

Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy. Obrandowany samolot Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy. W ramach promocji wydarzenia, Colian zaplanował 3-tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs z nagrodami. W ramach trwającej od 2015 roku współpracy Colian z liniami lotniczymi LOT, pasażerowie narodowego przewoźnika otrzymują następujące produkty z portfolio firmy: wafelki Grześki, Śliwkę Nałęczowską, Krówki Mleczne Solidarność, czekoladki Lily O’Brien’s oraz Mint Elizabeth Shaw, a także Oranżadę Hellena. W salonach biznesowych LOT-u – „Polonez” i „Mazurek” na warszawskim Lotnisku im. F. Chopina pasażerowie mają do wyboru Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarność. Kontrakt zakłada również promocję flagowych produktów Colian - Śliwki Nałęczowskiej i Grześków - na kadłubach trzech samolotów typu Embraer. Źródło: wirtualnemedia.pl

Komentarze