Wizz Air ogłosiła wprowadzenie zupełnie nowej aplikacji mobilnej

Wizz Air, największa niskokosztowa linia lotnicza w Europie Środkowo-Wschodniej ogłosiła wprowadzenie zupełnie nowej aplikacji mobilnej, która jest już dostępna bezpłatnie dla wszystkich użytkowników Android i iOS. Globalne tendencje wskazują, że rola mobilnej komunikacji wyraźnie wzrasta. W 2016 r. około 49% transakcji związanych z zakupami elektronicznymi angażowało użycie smartfonów. Oczekuje się, że do 2020 r. trend ten będzie rósł i osiągnie poziom ponad 80%. Ta tendencja jest w pełni zgodna z doświadczeniem Wizz Air: w ubiegłym roku liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych WIZZ wzrosła z 2,6 milionów do 4,1 milionów. Wizz Air postanowił wprowadzić nową aplikację, która zapewni jeszcze łatwiejsze i dogodniejsze rozwiązania dla potrzeb swoich pasażerów, którzy są w podróży i potrzebują możliwie najszybszego dostępu do szczegółów swojej rezerwacji. Nowa aplikacja WIZZ posiada funkcjonalność osi czasu, dzięki której pasażer możne śledzić wszystkie najważniejsze etapy podróży od momentu rezerwacji do przyjazdu, a także łatwiejszy proces rezerwacji i kartę pokładową, która pozostaje dostępna również w trybie offline bez konieczności połączenia z internetem. Źródło: PRTL.pl

Komentarze