Lufthansa Group umożliwia bezpieczne i proste płatności przy stanowiskach odprawy

Od czerwca 2017 roku klienci będą mogli płacić za usługi dodatkowe podczas odprawy za pomocą Amadeus Airport Pay. Lufthansa Group umożliwi bezpieczne i proste płatności przy stanowiskach odprawy wprowadzając „Amadeus Airport Pay”. Ta nowa usługa, opracowana przez Amadeus i Ingenico, będzie sukcesywnie dostępna na ponad 170 lotniskach na świecie. Za usługi dodatkowe - takie jak np. nadbagaż - klienci będą mogli płacić za pomocą kart kredytowych i debetowych oraz kompatybilnych cyfrowych portfeli. Dodatkowo, poprzez terminale personel linii lotniczej będzie mógł zainicjować wypłatę odszkodowania, na przykład jeśli pasażer dobrowolnie zrezygnuje z biletu w przypadku przepełnionego rejsu. - Zapewnienie bezpiecznych i bezproblemowych rozwiązań płatniczych, które ulepszą indywidualne doświadczenia pasażerów, to główny cel Lufthansa Group. Amadeus Airport Pay umożliwia podróżującym naszymi liniami wybranie usług dodatkowych przy stanowisku odprawy czy na bramce - bezpiecznie i z wieloma opcjami płatności, bez potrzeby udawania się do innego stanowiska, powiedział Kai Schlib, Dyrektor ds. Płatności w liniach sieciowych Lufthansa Group. Dodatkowo, jako rozwiązanie IT, Amadeus Airport Pay daje Lufthansa Group pełną kontrolę nad infrastrukturą płatniczą, umożliwiając dwustronne połączenia z szeroką gamą opcji płatniczych. Już niedługo usługa będzie dostępna przy naszych stanowiskach odpraw na ponad 170 lotniskach na świecie, dodał Philipp Vetten, Szef IT Payment Projects w liniach sieciowych Lufthansa Group. Standard wykorzystywany przez rozwiązanie Amadeus Airport Pay jest w pełni zgodny z PCI-DSS, serią standardów bezpieczeństwa zdefiniowanych przez branżę kart płatniczych. Autoryzacja płatności kartą poprzez PIN zapobiega ryzyku oszustwa. Lufthansa Group zapewnia swoim klientom szeroki wybór produktów i usług dopasowanych do ich potrzeb. W dzisiejszym cyfrowym świecie klienci oczekują łatwych, szybkich i wygodnych zakupów, bez względu na kanał ich dokonywania: w sieci, na urządzeniach mobilnych czy w sklepach stacjonarnych. Źródło: Lufthansa

Komentarze