Schody ratownicze dla Lotniskowej Straży Pożarnej Portu Lotniczego w Warszawie

Wprowadzenie do eksploatacji przez linie lotnicze największego samolotu pasażerskiego świata, Airbusa A 380, spowodowało nie tylko konieczność dostosowania do jego obsługi światowych portów lotniczych, ale także zaprojektowanie i zbudowanie nie tylko nowych ciężkich lotniskowych samochodów ratowniczo-gaśniczych, ale też wielu innych pojazdów ratowniczych gwarantujących pełne zabezpieczenie podczas startów i lądowań.Wzrastający z roku na rok ruch lotniczy i przepisy I.C.A.O. (Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego) powodują konieczność zapewnienia milionom podróżujących nimi pasażerów pełnego bezpieczeństwa. Jednym z takich zadań jest w przypadku awaryjnego lądowania skuteczna ewakuacja kilkuset pasażerów z szerokokadłubowych samolotów dalekiego zasięgu, takich jak Airbus A 380 lub Boeing 747-8.Więcej na stronie Strefa Transportu Drogowego

Komentarze