Emirates świętują 10. rocznicę wprowadzenia usługi telefonii komórkowej na pokładzie swoich samolotów

Linie Emirates świętują 10. rocznicę wprowadzenia usługi telefonii komórkowej na pokładzie swoich samolotów. Jako globalny lider innowacji pokładowych przewoźnik przeszedł do historii w marcu 2008 r. jako pierwsza linia lotnicza na świecie, która umożliwiła pasażerom wykonywanie i odbieranie połączeń oraz wysyłanie SMS-ów z telefonów komórkowych. Pierwsza rozmowa telefoniczna odbyła się 20 marca 2008 r. podczas rejsu Emirates nr EK751 z Dubaju do Casablanki. Od tamtej pory wykonano ponad 2,8 mln połączeń, z czego 60% stanowiły połączenia wychodzące z samolotów, a przeszło milion – telefony odbierane przez pasażerów podróżujących na pokładzie Emirates. Najdłuższa zarejestrowana rozmowa telefoniczna miała miejsce 5 lutego 2018 r. w czasie lotu z Orlando do Dubaju i trwała 3 godziny i 50 minut. Ponadto w ciągu ostatnich 10 lat pasażerowie wysłali lub odebrali 87 mln SMS-ów. Linie Emirates wyróżniają się pod względem innowacyjności dzięki usługom telekomunikacyjnym i systemowi rozrywki pokładowej. Oprócz możliwości korzystania z telefonu komórkowego na pokładzie od 2008 r., przewoźnik jako pierwszy zamontował ekrany telewizyjne w każdym fotelu we wszystkich samolotach swojej floty w 1992 r. Obecnie linie mogą poszczycić się jedną z najbogatszych i najnowocześniejszych ofert rozrywki i usług telekomunikacyjnych na pokładzie. W wielokrotnie nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice pasażerowie znajdą ponad 3,5 tys. kanałów, w tym przeszło 700 filmów z całego świata. W przyszłości ta niezwykle urozmaicona oferta będzie nadal rozszerzana, zapewniając podróżującym jeszcze większy wybór. Linie Emirates inwestują także w usługi internetowe i telewizji na żywo. Przeszło 70% samolotów Emirates oferuje dostęp do usługi Live TV, w tym wszystkie Boeingi 777-200LR i 777-300ER. Bezprzewodowy Internet znajduje się na pokładzie ponad 98% całej floty, m.in. we wszystkich Airbusach A380 oraz Boeingach 777-300ER i 777-200LR. We wszystkich klasach pasażerowie mają dostęp do bezprzewodowego Internetu w ramach bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta blisko milion osób. W ramach niedawno rozszerzonej oferty pokładowego Internetu bezprzewodowego, członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mogą liczyć na dodatkowe korzyści w zależności od poziomu członkostwa i klasy rezerwacyjnej, w tym bezpłatny dostęp do Wi-Fi w klasie pierwszej lub biznes. Linie Emirates zdobyły tytuł najlepszej linii lotniczej na świecie w inauguracyjnej edycji plebiscytu TripAdvisor Travelers` Choice® Awards dla przewoźników w 2017 r. W ostatnim czasie przewoźnik otrzymał trzy wyróżnienia Regional Passenger Choice Awards za najlepszą ofertę rozrywki na Bliskim Wschodzie, najlepszy Internet pokładowy na Bliskim Wschodzie i najwyższą jakość usług na Bliskim Wschodzie w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2018, którego wyniki ogłoszono w ubiegłym tygodniu na targach APEX Asia w Szanghaju w Chinach. Źródło: Emirates

Komentarze