KLM jako pierwsza linia na WhatsApp

KLM wśród firm testujących nowe funkcjonalności WhatsApp Business przeznaczone dla firm. Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp. Za pośrednictwem WhatsApp możemy teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez nas lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową. W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza linia na świecie zainaugurowała obsługę pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera oraz popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna możliwe jest również dokonanie płatności za bilet. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z aplikacją WhatsApp. Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są aktualnie wdrażane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach. KLM jest pierwszą i na razie jedyną linią lotniczą na świecie, która wraz z kilkoma firmami z innych branż ma możliwość testowania nowych rozwiązań, które właściciel aplikacji WhatsApp tworzy dla swoich klientów korporacyjnych. Popularną aplikację WhatsApp wzbogacono o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Mają one przynieść korzyści zarówno firmom jak i samym klientom. Firmy zyskują profesjonalne narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard osób na całym świecie. Mogą łączyć się użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe oraz dokumenty. Dzięki WhatsApp klienci mają więcej opcji do wyboru, jeśli chodzi o sposób kontaktu z KLM, a wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży jest zapewniane całą dobę. (PRTL)

Komentarze