Przedsiębiorstwo Fokker Services, będące częścią
Fokker Technologies, nie narzeka na brak chętnych do eksploatacji samolotów już
nieistniejącego producenta. Działalność Fokker Services polega na ułatwieniu
pozyskania statków powietrznych przez linie od sprzedawców i leasingodawców za
pośrednictwem programu FLYFokker, a następnie zapewnienie ich kompleksowej
obsługi. W ub. r. użytkownicy zamówili 23 Fokkery z napędem śmigłowym i
odrzutowym. Natomiast w 1. połowie br. dostarczono już 19 samolotów – 7
Fokkerów 50, 8 Fokkerów 70 i 4 Fokkery 100. Co najważniejsze, nabyli je nie
tylko dotychczasowi, ale także nowi operatorzy. Dodatkowo przedłużono leasing
samolotów już eksploatowanych. Insel Air, z Antyli Holenderskich, posiadające 3
Fokkery 50, zamówiło kolejne 2 samoloty tego typu, a także 3 odrzutowe Fokkery
100, w celu rozwoju siatki połączeń. Natomiast Fly Always z Surinamu pozyskały
parę Fokkerów 70. Z kolei na posiadanie Fokkerów 50 zdecydowali się dwaj
przewoźnicy z Meksyku – Air Cuahonte i dba Mayair. Oprócz tego 3 linie z Afryki
Wschodniej zamówiły 4 samoloty tego typu. Źródło: Altair
Komentarze
Prześlij komentarz