Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej

Nagrody w konkursie organizowanym przez Skytrax zostały przyznane na podstawie niezależnej ankiety przeprowadzonej wśród 19 mln pasażerów ze 105 krajów w okresie od sierpnia 2016 do maja 2017 roku. Plebiscyt objął 325 linii lotniczych. Finnair znacząco zainwestował w rozwijającą się flotę A350 oraz w komfort swoich klientów podczas podróży, od momentu dokonania rezerwacji poprzez odprawę i obsługę w samolotach. – Obecnie dysponujemy własnym portalem Wi-Fi Nordic Sky zainstalowanym w samolotach latających na trasach długodystansowych, a liczba klientów korzystających z naszej mobilnej aplikacji wciąż rośnie – mówi Piia Karhu, wiceprezes Finnaira ds. rozwoju usług pasażerskich. Kontynuując cyfrowy trend, Finnair był pierwszą na świecie linią lotniczą, która w 2017 roku wprowadziła Alipay na pokłady samolotów, ponadto zostały przeprowadzone udane testy technologii rozpoznawania twarzy na lotnisku w Helsinkach podczas odprawy stałych klientów Finnaira. – Rozwój usług cyfrowych jest jednym z naszych głównych celów strategicznych. Oczywiście, nie przestajemy dbać o komfort podróży naszych klientów, o czym świadczy udana współpraca z najlepszymi szefami kuchni w klasie biznesowej na trasach dalekodystansowych, zmodernizowanie stefy wypoczynku oraz wejście w nowe partnerstwa – podsumowuje Karhu. World Airline Awards, przyznawane przez Skytrax są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie. (Rynek Lotniczy)

Komentarze