Singapore Airlines zawierają strategiczną umowę z chińską firmą technologiczną

Linie Singapore Airlines (SIA) podpisały strategiczną umowę o współpracy z chińską grupą Alibaba w celu rozszerzania cyfrowych technologii i usług między dwiema firmami. Oznacza to rozpoczęcie nowej i wzmocnionej współpracy między platformami SIA i Alibaby, takimi jak Fliggy, Cainiao Network, Alipay i Alibaba Cloud. Współpraca umożliwi Singapore Airlines odblokowanie ponad 600 milionów aktywnych mobilnych użytkowników, którzy co miesiąc korzystają z chińskiego rynku detalicznego grupy Alibaba oraz uzyskanie informacji o klientach grupy. Jest to także jedno z najbardziej kompleksowych partnerstw zawartych między grupą Alibaba, a zagraniczną linią lotniczą. Dzięki nowej umowie pasażerowie linii Singapore Airlines, która od 2016 jest właścicielem firmowego sklepu we Fliggy, platformy usług turystycznych Alibaba , będą mieli możliwość przeliczania mil premiowych SIA KrisFlyer na punkty Fliggy i odwrotnie, a także czerpania korzyści z siatki Star Alliance. Pasażerowie SIA będą również mogli korzystać z Alipay - mobilnej internetowej platformy płatniczej przeznaczonej do płatności za bilety, usługi, produkty kupowane podczas lotu, usługi lotniskowe i towary detaliczne. Singaporska linia lotnicza współpracuje także z Cainiao Network, firmą świadczącą usługi logistyczne Alibaba, w celu zwiększanie międzynarodowych ładunków lotniczych. Cainiao wykorzystuje duże ilości danych do zwiększenia inteligentnego routingu dla ponad 42 milionów przesyłek dziennie w celu dostarczenia przesyłek do dowolnego punktu w Chinach w ciągu 24 godzin i w ciągu 72 godzin do dowolnego miejsca przeznaczenia na świecie. Dzięki zaawansowanym zasobom cyfrowym Alibaba Group oraz poznaniu zachowań chińskich konsumentów przewoźnik jest w stanie lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. PRTL.pl

Komentarze