Nagrody w siedmiu kategoriach, m.in. za najlepszą obsługę pasażera, dla najlepszych linii lotniczych w regionie Bliskiego Wschodu, otrzymały linie Emirates podczas gali APEX Passenger Choice Awards 2015
Do Emirates powędrowały także nagrody za ofertę pokładową i usługi lotniskowe w następujących kategoriach: najlepszy interfejs użytkownika w systemie rozrywki pokładowej, najlepsza pokładowa sieć telekomunikacyjna, najlepszy wystrój kabiny, najlepsze jedzenie i napoje oraz najlepsza obsługa naziemna.
- W centrum naszej uwagi zawsze znajduje się klient.
W powietrzu i na ziemi, w mniej i bardziej widoczny sposób, nasz zespół każdego dnia ciężko pracuje, aby zapewnić wyjątkową jakość podróży. Głosy pasażerów to dla nas najlepsza forma wyróżnienia i w dalszym ciągu będziemy starali się podnosić poprzeczkę - powiedział podczas gali wiceprezes Emirates Adel Al Redha, cytowany w komunikacie prasowym przewoźnika.
W plebiscycie Passenger Choice Awards zorganizowanym przez stowarzyszenie APEX pasażerowie z całego świata są proszeni o ocenę swoich ostatnich podróży lotniczych. W tegorocznej edycji na swoje ulubione linie lotnicze zagłosowali pasażerowie z ponad 200 krajów, a głosowanie trwało dwa miesiące (od maja do czerwca).
W minionym tygodniu linie Emirates odebrały także okolicznościową nagrodę podczas inauguracyjnej gali Aviation Achievement Awards zorganizowanej podczas drugiej edycji imprezy Gulf Aviation Networking Event 2015 w Dubaju. Wyróżnienie stanowi wyraz uznania dla trzydziestu lat działalności Emirates. źródło: turystyka.rp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz