Boeing rozpoczął rozbudowę kompleksu 737 Commercial Delivery Center



Field w Seattle. Projekt zakłada ponad dwukrotne zwiększenie przestrzeni, która będzie dostępna dla klientów i zespołów pracujących przy dostawach 737. - Odbierając samoloty nasi klienci oczekują centrum dostaw najwyższej jakości i na takie właśnie zasługują. Uważamy, że wprowadzane przez nas udoskonalenia znacząco wpłyną na ich wrażenia, powiedziała Beverly Wyse, wiceprezes i dyrektor generalna programu 737 w Boeing Commercial Airplanes. - Większe i dysponujące szerszymi możliwościami centrum jest niezbędne, szczególnie teraz, gdy cały czas zwiększamy tempo produkcji i przygotowujemy się do wprowadzenia na rynek modelu 737 MAX. Powierzchnia rozbudowanego centrum dostaw będzie wynosić prawie 8400 metrów kwadratowych. W skład kompleksu wchodzić będzie nowy trzypiętrowy budynek oraz nowe części z trzema rękawami, przeznaczone do realizowania dostaw i odlotów. Projekt charakteryzuje się otwartym, przestronnym wyglądem oraz dużymi oknami skierowanymi w stronę płyty lotniska Boeing Field. Rozbudowa CDC jest najnowszą z wielu inwestycji, jakie Boeing realizuje w regionie Puget Sound. Jest także inwestycją w przyszłość programu 737. - Założyłem King County Aerospace Alliance by wspierać dalszy rozwój i globalną konkurencyjność przemysłu lotniczego naszego regionu. Rozbudowa CDC to znakomita wiadomość z punktu widzenia naszego okręgu i lotniska, powiedział przedstawiciel King County, Dow Constantine. - Jest to znacząca inwestycja firmy Boeing w naszym regionie, zabezpieczająca przyszłą współpracę. - Inwestycja jaką realizuje Boeing budując obiekt przy lotnisku Boeing Field świadczy o długotrwałym zaangażowaniu firmy w regionach Waszyngtonu i Seattle – miejscach, w których pracują najlepsi na świecie specjaliści z branży lotniczej - powiedział burmistrz Seattle Ed Murray. W kwietniu br. tempo produkcji 737 ma wzrosnąć do 42 samolotów miesięcznie, a w 2017 r. do 47 samolotów miesięcznie. Od 2010 r. to wzrost o blisko 50 procent. Dostawy 737 MAX, wyposażonych w najnowsze silniki CFM International LEAP-1B oraz inne udoskonalenia wydajności, takie jak winglety Advanced Technology, rozpoczną się również w 2017 r., w zmodernizowanym centrum dostaw. Zgodnie z planami, które zakładają wyburzenie jednego z obiektów, w trakcie prac budowlanych dostawy 737 będą realizowane w sposób nieprzerwany. Zakończenie rozbudowy CDC zaplanowano na połowę 2015 roku. Źródło: PRTL

Komentarze