Skandynawskie
linie lotnicze SAS zastąpiły stosowane dotychczas klasy przelotu, ekonomiczną i
biznes, zupełnie nowymi - SAS go i SAS plus. Już w listopadzie zeszłego roku
SAS rozpoczął realizację planu 4Excellence Next Generation (4XNG), którego
celem jest zapewnienie przyszłości SAS, jako spółki oferującej klientom
konkurencyjne usługi. SAS go to oferta podstawowa przeznaczona dla osób nie mających
dodatkowych wymagań. Oznacza podróż w niewysokiej cenie. Cena biletu obejmuje
m.in.: możliwość zabrania jednego bagażu rejestrowanego (do 23 kg), kawę lub
herbatę podczas lotu oraz usługi pozwalające zaoszczędzić czas, w tym odprawę
przez Internet i aplikację mobilną. SAS plus natomiast przeznaczona jest dla
bardziej wymagających pasażerów i obejmuje m.in.: możliwość zabrania dwóch
sztuk bagażu rejestrowanego (po 23 kg), możliwość korzystania z szybkiej
odprawy bezpieczeństwa, wstęp do poczekalni lotniskowych, bezpłatne posiłki i
wszelkie napoje podczas lotu, bezpłatne WiFi na pokładzie (jeśli jest dostępne)
podwójną liczbę punktów w programie eurobonus i SAS credits, a także miejsce w
przedniej części kabiny. Równocześnie pasażerowie korzystają ze wszystkich
usług oferowanych w ramach SAS go. Klasa SAS Plus została stworzona z myślą o
pasażerach, którzy do ostatniej chwili nie są pewni podróży. Bilet można
wystawić nawet w dniu wylotu, zmienić datę podróży (bez dodatkowej opłaty za
zmianę), lub po prostu zwrócić bez kosztów bilet. (bloomberg week), Foto: Daily
News
Komentarze
Prześlij komentarz