Po 45
latach American Airlines zdecydowało się zmienić swoje klasyczne logo. Zmiana
wizerunku ma kosztować przewoźnika 150 mln dolarów. Nowy image to część
wielkich zmian. Jak zauważa portal „Business Insider" przewoźnik, który w
listopadzie 2011 roku złożył wniosek o bankructwo, a w zeszłym roku zwolnił
kilkanaście tysięcy osób, w tym roku spodziewa się dostaw niemal 60 nowych
samolotów i ma nadzieję znów stanąć na nogi. Przed tygodniem szefowie AA
ogłosili także, że w czwartym kwartale 2012 osiągnęły zysk netto. Być może
rzeczywiście przyszedł więc czas na odświeżenie wizerunku. Jak teraz będą
wyglądały samoloty AA? Na stateczniku pionowym wyraźnego orła unoszącego się
między literkami AA zastąpią barwy amerykańskiej flagi (choć zamiast 13 pasów -
jak na fladze - na stateczniku widnieje tylko 11 pasów). Na pomalowanych
na szaro kadłubach maszyn umieszczono ciemno szary napis American. American
Airlines to trzecia pod względem wielkości linia lotnicza w Stanach
Zjednoczonych. Trwają jednak rozmowy o połączeniu AA z US Airways. Jeśli
dojdzie do fuzji, to powstaną największe linie lotnicze na świecie. Nowy
gigant nazywałby się jednak American Air. (ekonomia24)
Komentarze
Prześlij komentarz