American Airlines zmienia swoje stare logo



Po 45 latach American Airlines zdecydowało się zmienić swoje klasyczne logo. Zmiana wizerunku ma kosztować przewoźnika 150 mln dolarów. Nowy image to część wielkich zmian. Jak zauważa portal „Business Insider" przewoźnik, który w listopadzie 2011 roku złożył wniosek o bankructwo, a w zeszłym roku zwolnił kilkanaście tysięcy osób, w tym roku spodziewa się dostaw niemal 60 nowych samolotów i ma nadzieję znów stanąć na nogi. Przed tygodniem szefowie AA ogłosili także, że w czwartym kwartale 2012 osiągnęły zysk netto. Być może rzeczywiście przyszedł więc czas na odświeżenie wizerunku. Jak teraz będą wyglądały samoloty AA? Na stateczniku pionowym wyraźnego orła unoszącego się między literkami AA zastąpią barwy amerykańskiej flagi (choć zamiast 13 pasów - jak na fladze - na stateczniku widnieje tylko 11 pasów). Na pomalowanych na szaro kadłubach maszyn umieszczono ciemno szary napis American. American Airlines to trzecia pod względem wielkości linia lotnicza w Stanach Zjednoczonych. Trwają jednak rozmowy o połączeniu AA z US Airways. Jeśli dojdzie do  fuzji, to powstaną największe linie lotnicze na świecie. Nowy gigant nazywałby się jednak American Air. (ekonomia24)

Komentarze