Umowa na 11 Boeingów 737 MAX 8 umożliwi Ethiopian Airlines rozwój połączeń regionalnych i międzynarodowych oraz rozbudowę hubu w Addis Abebie. Przewoźnik złożył także wiążące zamówienie na 6 Airbusów A350-900, umacniając swoją pozycję największego klienta tego typu w Afryce. Ethiopian Airlines zamówiły łącznie 35 A350-900 bezpośrednio od Airbusa, z czego 18 zostało dostarczonych. Linie zamówiły również i odebrały cztery A350-1000. Narodowy przewoźnik Etiopii ma także we flocie dwa Boeingi 737-700, cztery 737-800F, siedem 737-800, 22 737 MAX 8 (na zdjęciu), cztery 767-300F, tuzin 777F, sześć 777-200LR, pięć 777-300ER, 19 787-8 i 10 787-9. Oprócz tego Ethiopian Airlines wydzierżawiły dwa nowe ATR 72-600, które będą eksploatowane przez Air Congo. Samoloty mają wejść do służby w lutym 2026. Etiopskie towarzystwo ma 49-% udział w aktywach narodowego przewoźnika Demokratycznej Republiki Konga. (Altair)
Umowa na 11 Boeingów 737 MAX 8 umożliwi Ethiopian Airlines rozwój połączeń regionalnych i międzynarodowych oraz rozbudowę hubu w Addis Abebie. Przewoźnik złożył także wiążące zamówienie na 6 Airbusów A350-900, umacniając swoją pozycję największego klienta tego typu w Afryce. Ethiopian Airlines zamówiły łącznie 35 A350-900 bezpośrednio od Airbusa, z czego 18 zostało dostarczonych. Linie zamówiły również i odebrały cztery A350-1000. Narodowy przewoźnik Etiopii ma także we flocie dwa Boeingi 737-700, cztery 737-800F, siedem 737-800, 22 737 MAX 8 (na zdjęciu), cztery 767-300F, tuzin 777F, sześć 777-200LR, pięć 777-300ER, 19 787-8 i 10 787-9. Oprócz tego Ethiopian Airlines wydzierżawiły dwa nowe ATR 72-600, które będą eksploatowane przez Air Congo. Samoloty mają wejść do służby w lutym 2026. Etiopskie towarzystwo ma 49-% udział w aktywach narodowego przewoźnika Demokratycznej Republiki Konga. (Altair)

Komentarze
Prześlij komentarz