Jeden z samolotów wąskokadłubowych A320, należący do linii Condor, noszący znaki rejestracyjne D-ASGE, otrzymał barwy klubu Eintracht Frankfurt.Oprócz typowych pasów Condora – tym razem w kolorze czarnym– samolot zdobią barwy Eintrachtu i logo klubu. Samolot po raz pierwszy wyruszył w podróż wczoraj, 4 listopada 2025, przewożąc męską reprezentację piłce nożnej zawodową do Włoch na mecz Ligi Mistrzów z SSC Napoli. Siedziba Eintrachtu Frankfurt i Condora w Neu-Isenburgu znajdują się zaledwie kilka kilometrów od siebie. W 2026 linie przeniosą swoją siedzibę do sąsiedniej dzielnicy Gateway Gardens – w pobliżu ProfiCampu w Deutsche Bank Park. Trzyletnie partnerstwo, które potrwa do końca sezonu 2027/28, obejmuje męskie i żeńskie drużyny zawodowe, sporty klubowe oraz wspólne projekty z cyfrową spółką zależną EintrachtTech. Ponadto aktywni sportowcy i członkowie klubów będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert podróży, przepisów dotyczących sprzętu sportowego i pakietów podróży oferowanych przez Condor Holidays, opracowanych we współpracy z Eintrachtem Frankfurt. Planowana jest również dalsza współpraca i dodatkowe korzyści, takie jak te oferowane w ramach Karty Condor. Linie Condor działają od 1956. Każdego roku ponad 8 mln pasażerów lata nimi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii do około 70 destynacji na całym świecie. Przewoźnik, zatrudniający ponad 5000 pracowników, dysponuje flotą ponad 50 samolotów, których zdatność do lotu zapewniają własne centra obsługi technicznej Condor Technik we Frankfurcie i Düsseldorfie. W 2024 linie zakończyły wymianę floty dalekodystansowej, która obecnie składa się z 18 Airbusów A330neo. Do 2028 do floty dołączą 3 kolejne A330neo. Od ubiegłego roku niemieckie towarzystwo wymienia również całą swoją flotę krótko- i średniodystansową i oczekuje, że do końca 2028 otrzyma 43 nowe samoloty rodziny A320neo. (Altair)
Jeden z samolotów wąskokadłubowych A320, należący do linii Condor, noszący znaki rejestracyjne D-ASGE, otrzymał barwy klubu Eintracht Frankfurt.Oprócz typowych pasów Condora – tym razem w kolorze czarnym– samolot zdobią barwy Eintrachtu i logo klubu. Samolot po raz pierwszy wyruszył w podróż wczoraj, 4 listopada 2025, przewożąc męską reprezentację piłce nożnej zawodową do Włoch na mecz Ligi Mistrzów z SSC Napoli. Siedziba Eintrachtu Frankfurt i Condora w Neu-Isenburgu znajdują się zaledwie kilka kilometrów od siebie. W 2026 linie przeniosą swoją siedzibę do sąsiedniej dzielnicy Gateway Gardens – w pobliżu ProfiCampu w Deutsche Bank Park. Trzyletnie partnerstwo, które potrwa do końca sezonu 2027/28, obejmuje męskie i żeńskie drużyny zawodowe, sporty klubowe oraz wspólne projekty z cyfrową spółką zależną EintrachtTech. Ponadto aktywni sportowcy i członkowie klubów będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert podróży, przepisów dotyczących sprzętu sportowego i pakietów podróży oferowanych przez Condor Holidays, opracowanych we współpracy z Eintrachtem Frankfurt. Planowana jest również dalsza współpraca i dodatkowe korzyści, takie jak te oferowane w ramach Karty Condor. Linie Condor działają od 1956. Każdego roku ponad 8 mln pasażerów lata nimi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii do około 70 destynacji na całym świecie. Przewoźnik, zatrudniający ponad 5000 pracowników, dysponuje flotą ponad 50 samolotów, których zdatność do lotu zapewniają własne centra obsługi technicznej Condor Technik we Frankfurcie i Düsseldorfie. W 2024 linie zakończyły wymianę floty dalekodystansowej, która obecnie składa się z 18 Airbusów A330neo. Do 2028 do floty dołączą 3 kolejne A330neo. Od ubiegłego roku niemieckie towarzystwo wymienia również całą swoją flotę krótko- i średniodystansową i oczekuje, że do końca 2028 otrzyma 43 nowe samoloty rodziny A320neo. (Altair)

Komentarze
Prześlij komentarz