Podczas ceremonii podpisania memorandum o współpracy z Polska Grupa Zbrojeniowa (PGZ) i jej spółkami-córkami, producent lotniczy Embraer przedstawił w Warszawie demonstracyjny egzemplarz KC-390 Millennium z nowym malowaniem firmowym.Nowa wizualna identyfikacja jest elementem odświeżonej strategii marketingowej Embraera — pierwszy raz została zaprezentowana 19 września 2025 r. w zakładach GOL Aerotech w Confins (Minas Gerais, Brazylia).Według przedstawicieli Embraera, nowy wygląd nie tylko podnosi rozpoznawalność KC-390 jako nowoczesnej, wielozadaniowej maszyny transportowej, ale także symbolizuje „nowy etap” w globalnej kampanii sprzedażowej, skierowanej zwłaszcza na rynki europejskie i państwa NATO.Demonstacyjny KC-390 z nowym livery ma być używany w działaniach promocyjnych, podczas pokazów, eventów i wizyt u potencjalnych klientów — co, w świetle rosnącego zainteresowania w Europie, może mieć kluczowe znaczenie dla przyszłych kontraktów.Prezentacja w Warszawie jednocześnie podkreśla zaangażowanie Embraera w budowanie strategicznej współpracy z polskim sektorem obronnym — w tym zakresie nowy wygląd KC-390 ma stać się wyróżnikiem oferty, którą producent kieruje do polskich decydentów.
Embraer Defence & Security kusi Polskę jednka nie tylko sprzedażą
samolotów, ale również zdecydowanie szerszą obecnością w kraju. Na
początku tego roku podczas konferencji prasowej w Warszawie
przedstawiciele Embraera mówili, że jeśli Polska lub Polska i więcej
państw z regionu zdecydują się na wybór KC-390 to producent rozważy
uruchomienie linii montażu końcowego w Polsce.
Źródło: Materiał prasowy


Komentarze
Prześlij komentarz