Sześć miesięcy przed oficjalnymi obchodami stulecia istnienia American Airlines zaprezentowały specjalne malowanie, z jakim w listopadzie rozpocznie loty Boeing 777-300 (N735AT). Na jego pokrycie zostanie nałożony lakier Silver Eagle, a na bokach kadłuba – pomarańczowy motyw błyskawicy, po raz pierwszy zaprezentowany prawie 90 lat temu na Douglasach DC-3. Jednocześnie nadano im nazwy miast, które linie wówczas obsługiwały. Po bokach tylnej części kadłuba znajdzie się okrągła tablica z jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów w historii American Airlines: orłem łączącym świat. Zgodnie z tradycją, samolot otrzyma nazwę Flagship DFW na cześć siedziby i największego hubu linii – portu lotniczego Dallas-Fort Worth. Linie znane są z ekskluzywnej oferty Flagship na trasach transkontynentalnych od lat 1930., kiedy odebrały pierwsze samoloty pasażerskie. W przyszłym roku przewoźnik rozpocznie wyposażanie klasy biznes swoich Boeingów 777-300 w przedziały Flagship Suite wyposażone w drzwi zapewniające prywatność, bezprzewodowe ładowarki i fotele rozkładane na płask z regulowanym zagłówkiem. American Airlines latają obecnie do ponad 350 destynacji na całym świecie i obsługują więcej lotów, przewożąc więcej pasażerów niż jakiekolwiek inne linie lotnicze na świecie.(Altair)
Sześć miesięcy przed oficjalnymi obchodami stulecia istnienia American Airlines zaprezentowały specjalne malowanie, z jakim w listopadzie rozpocznie loty Boeing 777-300 (N735AT). Na jego pokrycie zostanie nałożony lakier Silver Eagle, a na bokach kadłuba – pomarańczowy motyw błyskawicy, po raz pierwszy zaprezentowany prawie 90 lat temu na Douglasach DC-3. Jednocześnie nadano im nazwy miast, które linie wówczas obsługiwały. Po bokach tylnej części kadłuba znajdzie się okrągła tablica z jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów w historii American Airlines: orłem łączącym świat. Zgodnie z tradycją, samolot otrzyma nazwę Flagship DFW na cześć siedziby i największego hubu linii – portu lotniczego Dallas-Fort Worth. Linie znane są z ekskluzywnej oferty Flagship na trasach transkontynentalnych od lat 1930., kiedy odebrały pierwsze samoloty pasażerskie. W przyszłym roku przewoźnik rozpocznie wyposażanie klasy biznes swoich Boeingów 777-300 w przedziały Flagship Suite wyposażone w drzwi zapewniające prywatność, bezprzewodowe ładowarki i fotele rozkładane na płask z regulowanym zagłówkiem. American Airlines latają obecnie do ponad 350 destynacji na całym świecie i obsługują więcej lotów, przewożąc więcej pasażerów niż jakiekolwiek inne linie lotnicze na świecie.(Altair)
Komentarze
Prześlij komentarz