Nowe logo Bombardiera inspirowane innowacjami i dziedzictwem


24 kwietnia, firma Bombardier zaprezentowała nowe logo. Kanadyjski koncern został założony w 1942 roku przez Josepha-Armanda Bombardiera, wynalazcę nowoczesnego skutera śnieżnego. Spółka zaczęła działać w sektorze lotniczym i kosmicznym w 1986 r., kupując Canadair, wiodącego kanadyjskiego producenta samolotów szerokokadłubowych Challenger, oraz amfibii CL-215. W miarę jak Bombardier rozwijał się jako firma skupiająca się wyłącznie na projektowaniu, budowie i serwisowaniu odrzutowców biznesowych, nowe logo ma wzmocnić i napędzać unikalne podejście jej do klientów. Bombardier ugruntował swoją pozycję światowego lidera w lotnictwie biznesowym. W całej swojej historii definiującej branżę, firma zachowała śmiałego ducha innowacyjności, pozostając jednocześnie wierną swoim korzeniom przedsiębiorczości i wartościom rodzinnym. 
 

Nowa tożsamość marki odzwierciedla sukces pełnych pasji i utalentowanych zespołów Bombardiera, które wyznaczają standardy w dostarczaniu najwyższej klasy odrzutowców i światowej klasy usług swoim klientom na całym świecie.Nowe logo Bombardiera inspirowane innowacjami i dziedzictwem upamiętnia pomyślne przejście firmy w kierunku budowy, projektowania, serwisowania i modyfikowania odrzutowców na świecie. Sam symbol, Bombardier Mach, przedstawia sylwetkę samolotu przekraczającego barierę dźwięku, podczas gdy podmuchy wiatru nad samolotem nawiązują do głęboko zakorzenionego dziedzictwa firmy i marki.Kluczowym przykładem innowacyjnego produktu firmy jest Bombardier Global 8000, który obecnie znajduje się w fazie rozwoju i niebawem ma przejść proces certyfikacji. Biznes jet ma wejść do służby w drugiej połowie 2025 r.
Źródło: Bombardier
 

Komentarze