Pasażerowie podróżujący samolotami A350 Finnair mają dostęp do nowych usług

Dzięki najnowocześniejszemu systemowi multimedialnemu Nordic Sky i Wi-Fi pasażerowie Finnair mogą pozostać w łączności ze światem i korzystać z bogatej oferty multimediów. Otwarcie w ramach Nordic Sky sklepu internetowego z odzieżą Makia stwarza pasażerom możliwość zakupu ubrań w ramach sprzedaży pokładowej. Pokładowy portal Wi-Fi Nordic Sky jest dostępny dla pasażerów w obydwu klasach. 
 
W ramach bezpłatnego pakietu wszyscy podróżujący mają dostęp do strony finnair.com, serwisów informacyjnych oraz wiadomości przekazywanych przez Finnair, takich jak informacje o miejscu docelowym lotu lub obsłudze klienta, a także mają możliwość złożenia zamówienia na produkty oferowane w sprzedaży pokładowej. Klienci Finnaira mogą też wykorzystać portal, by zamówić taksówkę na lotnisko docelowe za pomocą serwisu Cabforce Taxi Services i zamówić inne usługi (np. wycieczki krajoznawcze, rejsy turystyczne czy bilety na koncerty), za pomocą Viator Destination Services. Makia została założona w 2001. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w wytrzymałych codziennych ubraniach o klasycznych krojach dla kobiet i mężczyzn. – Nasza współpraca z Makią to przykład dalekowzrocznego podejścia do zakupów pokładowych. Portal Wi-Fi Nordic Sky umożliwia zakup ubrań podczas lotu Airbusem A350 – mówi Jarkko Konttinen, wicedyrektor ds. produktów Finnaira. Pasażerowie mogą wykupić pełny dostęp do Internetu w swoim własnym urządzeniu mobilnym poprzez portal Wi-Fi lub używając specjalnego vouchera z kodem aktywacyjnym. Pełny dostęp do Internetu jest bezpłatny w klasie biznes oraz dla członków programu Finnair Plus Gold i Platinum, a także członków programu oneworld Sapphire i Emerald. W klasie ekonomicznej dostęp do Internetu jest płatny. Pasażerowie mogą korzystać z Nordic Sky, używając ekranów dotykowych (16-calowych w klasie biznes i 11-calowych w klasie ekonomicznej). Unikalny program pokazuje główne etapy lotu, towarzyszy pasażerom od startu przez wszystkie etapy podróży, z wyprzedzeniem informuje o czasie podawania posiłków, planowanym włączeniu oświetlenia relaksacyjnego, a także o czasie rozpoczęcia sprzedaży pokładowej. Finnair poszerzył także ofertę multimediów, dzięki czemu pasażerowie mają dostęp do większej niż dotychczas liczby kanałów filmowych i muzycznych. Wizualizacje wyświetlane na ekranie zharmonizowane z innowacyjnym oświetleniem kabiny zapewniają pasażerom przyjemne wrażenia wzrokowe. Stopniowe zmiany oświetlenia dostosowane zostały do aktualnej pory doby – w porze snu i odpoczynku światło zostaje przyćmione. Źródło: Altair

Komentarze

Popularne posty