Chińskie linie lotnicze wspólnie stworzą listę niegrzecznych pasażerów. Będą wymieniać się danymi, by nieumiejących się zachować klientów nie wpuszczać na pokład
Jak podaj serwis BBC, chińscy przewoźnicy, w tym Air China, China Eastern, China Southern, Hainan Airlines i Spring Air, zamierzają wymieniać się danymi pasażerów, którzy w czasie lotów zachowywali się w nieodpowiedni sposób.
W ten sposób ma powstać baza danych osób z zakazem wstępu do samolotów tych przewoźników.
Przedstawiciele linii lotniczych przypominają, że w przeszłości zdarzały im się takie incydenty, jak: pobicie załogi, blokowanie wyjścia czy odmowa wejścia na pokład. Ostatnio w chińskich mediach głośno było o pasażerze, który próbował rozpalić ognisko w przedziale pierwszej klasy. Spore zainteresowanie wzbudziła też odmowa wejścia do samolotu grupy 30 Chińczyków, których rejs było opóźniony o 10 godzin.
Serwis przypomina, że w 2014 roku doszło też do zawrócenia samolotu linii Air Asia do Bangkoku, bo pasażerka, której nie pozwolono zmienić miejsca, obrzuciła członka załogi gorącym makaronem. źródło: turystyka.rp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz