American Airlines wraca z kampanią wizerunkową po latach przerwy

Linie lotnicze American Airlines wykorzystują czas pandemii koronawirusa, by powrócić z wizerunkową kampanią swojej marki. Ostatni raz promowały się w ten sposób w 2016 roku. American Airlines rozpoczęły właśnie emisję spotu pod hasłem „You are Why We Fly”, w którym chcą wyjaśnić, dlaczego ich samoloty wciąż startują i zarazem chcą podziękować personelowi za pracę podczas pandemii koronawirusa. Spot został stworzony przez agencję CPB. Zawiera wygenerowane przez użytkowników nagrania ze smartfonów z pustych samolotów i lotnisk oraz zdjęcia z „małej sesji zdjęciowej i wideo” wykonanej przez przewoźnika i agencję. W spocie lektor pyta: „Dlaczego latamy?” W odpowiedzi słyszymy: „Latamy, ponieważ ludzie muszą wrócić do domu, a sprzęt ratujący życie musi dotrzeć do tych, którzy go potrzebują. Latamy, ponieważ robicie wszystko, aby świat się poruszał, a my też chcemy to robić”. Filmowi, który jest obecnie wyświetlany na kanałach społecznościowych należących do American Airlines, towarzyszą kreatywne reklamy na takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, banery reklamowe, e-mail marketing, komunikacja wewnętrzna i ekrany cyfrowe na lotniskach. Ta kampania to powrót przewoźnika do działań wizerunkowych, których nie prowadził od 4 lat. W ostatnim czasie firma koncentrowała się przede wszystkim na marketingu produktów i promocji, itp. (wirtualmedia.pl)

Komentarze