3 stycznia, Dash 8-300 należący do linii Air Canada Jazz (znaki
rejestracyjne C-FSOU) wykonywał lot QK-8684 z Montrealu do Bagotville
(Kanada) z 49 pasażerami i 3 członkami załogi.
Podczas rozbiegu z pasa 24L tuż przed prędkością rotacji z wnętrza kolumny lewego koła podwozia głównego dały się zauważyć płomienne rozbłyski.
Po oderwaniu się z pasa, koło oddzieliło się od kolumny zębatej i spadło na pas startowy. Załoga kontynuowała wznoszenie, które wstrzymała na wysokości 3 tys. stóp, po czym weszła w holding, aby wypalić paliwo, bowiem samolot był w tym momencie zbyt ciężki do lądowania. Po ok. 95 min. od odlotu, Dash bezpiecznie wylądował na pasie 24R lotniska w Montrealu.Źródło: avherald
Podczas rozbiegu z pasa 24L tuż przed prędkością rotacji z wnętrza kolumny lewego koła podwozia głównego dały się zauważyć płomienne rozbłyski.
Po oderwaniu się z pasa, koło oddzieliło się od kolumny zębatej i spadło na pas startowy. Załoga kontynuowała wznoszenie, które wstrzymała na wysokości 3 tys. stóp, po czym weszła w holding, aby wypalić paliwo, bowiem samolot był w tym momencie zbyt ciężki do lądowania. Po ok. 95 min. od odlotu, Dash bezpiecznie wylądował na pasie 24R lotniska w Montrealu.Źródło: avherald
Komentarze
Prześlij komentarz