Amerykańscy touroperatorzy chcą przyciągnąć turystów do Małopolski

 
W związku z planowanym uruchomieniem nowego połączenia Chicago – Kraków, przedstawiciele American Airlines oraz pięciu touroperatorów z USA zapoznaje się z ofertą turystyczną Małopolski. W czwartek odwiedzili Zakopane. Chcą zaoferować amerykańskim turystom zwiedzanie Małopolski. Samoloty American Airlines będą latały do stolicy Małopolski z Chicago od maja do października pięć razy w tygodniu. Jak powiedział prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Biedroń, celem wizyty strony amerykańskiej jest przedstawienie podmiotom partnerski sieci dystrybucyjnej sprzedaży biletów American Airlines, ciekawych propozycji turystycznych Małopolski. "Współpraca z największą amerykańską linią lotniczą American Airlines daje możliwość pozyskania nowych klientów. Linia amerykańska umożliwia pozyskanie nowego klienta turystycznego, ponieważ siatka połączeń American Airlines jest bardzo rozbudowana w Stanach Zjednoczonych. Jako Małopolska Organizacja Turystyczna chcemy, aby turyści przybywający do Krakowa zwiedzali całą Małopolskę, nie tylko Kraków, Wieliczkę czy Auschwitz, ale także Tatry i Zakopane" – powiedział Biedroń. Dodał on, że amerykańscy turyści wydają więcej pieniędzy, niż przeciętny turysta z Europy, a ich wizyty wiąże się także z dłuższymi pobytami. Zakopane i Tatry zrobiły na amerykańskich partnerach bardzo duże wrażenie. "Jestem zachwycony tym, co zobaczyłem w Małopolsce. Wcześniej miałem okazję zwiedzić Warszawę, ale tutaj jestem pierwszy raz i jestem pod ogromnym wrażeniem. Będziemy chcieli pokazać amerykańskim turystom, co jeszcze mogą zobaczyć w Europie, dlatego chcemy im zaproponować Małopolskę" – powiedział David E. Rezaieh przedstawiciel sprzedaży American Airlines. Wizytatorzy ze Stanów Zjednoczonych poznali walory Tatrzańskiego Parku Narodowego, zwiedzili Zakopane, w tym między innymi Muzeum Tatrzańskie. (PAP)

Komentarze