Iberia dodała nową funkcję do swojej aplikacji na smartfony, która
umożliwia klientom korzystanie z telefonów w celu sprawdzenia, czy
wymiary ich bagażu podręcznego mieszczą się w dopuszczalnych granicach.
Po szybkim skanowaniu za pomocą telefonu aplikacja natychmiast
poinformuje, czy bagaż może być przewożony na pokładzie, czy też musi
zostać odprawiony.
Prawie wszystko jest możliwe dzięki aplikacji. Aplikacja pozwala też
na zablokowanie rezerwacji na 24 lub 72 godziny, zeskanowanie karty
kredytowej w celu automatycznego uzupełnienia danych (imię, nazwisko,
numer karty, data ważności itp.) podczas dokonywania zakupu, uzyskanie
karty pokładowej lub pobranie dowolnej publikacji prasowej z oferty 7000
tysięcy międzynarodowych publikacji.
Przy pomocy aplikacji można dokonać rezerwacji wynajmu hoteli lub
samochodów oraz uzyskać bezpośredni dostęp do spersonalizowanych
przewodników turystycznych. Aplikacja Iberia oferuje również informacje o
wydarzeniach i pokazach odbywających się podczas pobytu w miejscu
docelowym, aby pomóc klientowi w przygotowaniu planów podróży.
Aplikacja Iberia w liczbach:
- 700 000 aktywnych użytkowników, z roczną stopą wzrostu około 20%.
- 479,000 aplikacji pobranych na urządzeniach z Androidem i 225 000 na telefonach i-phone.
- Średnio 100 000 nowych instalacji każdego miesiąca i miesięczny wzrost o około 11%.
- Jedna trzecia wszystkich zapytań skierowanych do Iberii odbywa się obecnie za pośrednictwem smartfonów.
Komentarze
Prześlij komentarz