Grupa Lufthansa oferuje obsługę klienta za pośrednictwem aplikacji Messenger

Przewoźnicy Grupy Lufthansa oferują nową cyfrową obsługę pasażerów dostępną przez całą dobę za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger. Linie Lufthansa, SWISS i Austrian Airlines poza dostępnymi już aplikacjami, jak lufthansa.com, Lufthansa App i Customer Service App. oferują dostęp do cyfrowych asystentek Elisa (Lufthansa), Nelly (SWISS) i Maria (Austrian Airlines), które odpowiadają na proste pytania pasażerów przez całą dobę. Facebook Messenger może być również używany bez profilu na Facebooku przy użyciu swojego numeru telefonu komórkowego. Można sprawdzić status lotu, informacje o opóźnieniach lub odwołanych lotach. Jeśli lot zostanie odwołany lub pasażer spóźni się na swól lot, może skorzystać z chatbotów do dokonania kolejnej rezerwacji. Chatboty linii Grupy Lufthansa Group są pierwszymi botami na świecie, które umożliwiają zmianę rezerwacji. Językiem dialogowym jest angielski. W przyszłości chatboty będą udzielać odpowiedzi m.in. na temat limitów bezpłatnego bagażu, miejsca reklamacji bagażowych lub powiadomień w przypadku opóźnień, odwołań lub zmian gate-ów. Automatyczne rozwiązania samoobsługowe będą w przyszłości odgrywać coraz większą rolę. Źródło: Lufthansa Group

Komentarze

Popularne posty