„Faceci w czerni" dla Air New Zeland

Linia lotnicza Air New Zeland przygotowała film instruujący pasażerów w kwestii zasad bezpieczeństwa w czasie lotu inspirowany filmem „Faceci w czerni". W ciągu czterech dni obejrzało go prawie 13 milionów ludzi W filmie, który ma dowcipny scenariusz, świetną reżyserię i został dobrze zagrany, udział wzięli słynni sportowcy z nowozelandzkiej drużyny rugby All Blacks. 
 Spot odniósł ogromny sukces. Informacje o nim pojawiły się między innymi w „The Independent", „The Telegraph", „Daily Mail", w CNN, „The Washington Post" i „Le Figaro". Film był także wyświetlany w czasie meczu All Blacks przeciwko Australia Bledisloe Cup w Auckland, gdzie zobaczyło go prawie 50 tysięcy fanów rugby. Jodi Williams, dyrektor ds. rozwoju marki w Air New Zeland, podkreśliła, że przewoźnik od dawna wspiera zarówno drużynę All Blacks, jak i samą dyscyplinę sportu. W sumie film został obejrzany w Internecie ponad 53 miliony razy. 
Źródło: turystyka.rp.pl

Komentarze