Rosyjskie linie
Aerofłot opublikowały plan restrukturyzacji floty. Jego celem jest
optymalizacja kosztów i siatki połączeń. W ramach przedsięwzięcia narodowy
przewoźnik FR zamierza sprzedać lub wydzierżawić 43 samoloty.
Oferta dotyczy
m. in. 13 Boeingów 777-300ER (na zdjęciu), napędzanych silnikami GE90, w tym 3,
które mają być dostarczone pomiędzy marcem a lipcem 2016. 10 innych samolotów
tego typu trafiło do Aerofłotu od lutego 2013 do maja 2014. Umowy ich dzierżawy
kończą się w l. 2021-2026. Rosjanie chcą pozbyć się także 8 Airbusów A330-300,
z silnikami Rolls-Royce Trent 700, które zostały wyprodukowane w latach
2011-2012.
Oprócz tego
narodowy przewoźnik FR wystawia pojedynczego A320 i 21 A321, których napęd
stanowią silniki CFM56. Najstarsze z nich wyprodukowano w 2004. Umowy ich
leasingu obowiązują do l. 2026-2022.
Podczas
niedawnego Paris Air Show Aerofłot postanowił zrezygnować z zakupu 22 Boeingów
787. Źródło: Altair
Komentarze
Prześlij komentarz