W
ramach wyjątkowej globalnej akcji, nowo powstałe biuro obsługi KLM pomoże
każdemu turyście, bez względu na to, jaką linią podróżuje.
Linia KLM oferuje pomoc wszystkim podróżnym na
całym świecie – niezależnie od tego z jakiego lotniska wylatują, i jakiego
wybrali w tym celu przewoźnika. Do końca tygodnia, specjalny zespół KLM
#HappytoHelp będzie asystować podróżnym z całego świata za pośrednictwem
kanałów social media (jak na przykład Twitter, Instagram, YouTube czy Facebook)
24 godziny na dobę. Pokazowe centrum pomocy ulokowano w specjalnym szklanym
pawilonie, który pojawił się w Schiphol Plaza na lotnisku w Amsterdamie. Holenderska
linia jest znana i często nagradzana za swoje nowatorskie pomysły z
wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji. Tym razem zaskoczyła
wszystkich użyciem platform społecznościowych, nie ograniczając się jednak do
wsparcia swoich pasażerów. Specjalnie powołany zespół do obsługi klientów #HappytoHelp
dostępny całą dobę do 17 października br., będzie starał się pomóc każdemu
podróżnemu, bez wyjątku! Wszystkie zapytania i prośby będą rozpatrywane w
sposób wnikliwy i indywidualny, tak aby pasażer otrzymał szybką i profesjonalną
odpowiedź. Osoby korzystające z usług tego nietypowego biura, mogą się
spodziewać odpowiedzi w formie informacji tekstowych, zdjęć na Instagramie czy
filmików na YouTube. Najnowsza akcja ma na celu pokazać unikatowe podejście
KLM do obsługi klienta.
KLM jest znany w branży jako linia najszybciej
odpowiadająca na zapytania swoich pasażerów, lecz nie wszyscy podróżują z KLM,
więc nie każdy o tym wie. Stąd pomysł tej ciekawej inicjatywy. Specjalny
projekt nie obejmuje wyłącznie wsparcia poprzez kanały social media, w tym
tygodniu przeszkolony personel naziemny i załoga KLM w proaktywny sposób
proponuje swoją pomoc napotkanym na lotniskach podróżnym. Mogą tego doświadczyć
pasażerowie podróżujący przez lotniska w Amsterdamie, Nowym Jorku, Sao Paulo i
Hongkongu.
Najnowsza inicjatywa ma na celu budowanie
pozytywnego wizerunku KLM. Dzięki tygodniowej akcji, linia zaprezentuje
podróżnym na całym świecie, jak nieoceniona może być pomoc i zaangażowanie
pracowników biura obsługi, którzy wsłuchują się w potrzeby podróżnych i
jednocześnie, w miarę możliwości, starają rozwiązywać ich problemy.
KLM
jest jedną z pierwszych linii lotniczych, która zaoferowała całodobowy serwis
social media i wprowadziła innowacyjną usługę „Meet & Seat” (dobór
współtowarzysza podróży poprzez portale społecznościowe, np. na podstawie
wspólnych zainteresowań). Równie innowacyjnym narzędziem jest „KLM Dream
Catcher”, który przetwarza tysiące rekomendacji na temat danego celu
podroży, zamieszczanych na 12 największych platformach społecznościowych.
Przewoźnik również jako pierwszy w branży skonsolidował tak wiele serwisów
turystycznych w jednym miejscu, łącząc dane z własną wyszukiwarką biletów. Za
swój istotny wkład w integrację kanałów social media z rozwiązaniami dla
podróżnych w ramach E-Commerce Excellence Awards, linia otrzymała główną
nagrodę w kategorii „Najlepsza Obsługa Klienta”, a także zyskała nominacje w
kategorii „Najlepsza Kampania Social Media” oraz „Najlepsza Linia lotnicza”.
Źródło: KLM Royal Dutch Airlines
Komentarze
Prześlij komentarz