Przez najbliższe pół roku
samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki
(Jutrzenka Colian) obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie.
Branding samolotu jest elementem współpracy dwóch polskich marek – Grześki i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Marka Grześki kontynuuje rozpoczęty w konkursie wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem w ramach sieci połączeń europejskich. Za organizację i realizację akcji odpowiada agencja XConcept. Źródło: Press.pl, Foto: materiały prasowe
Branding samolotu jest elementem współpracy dwóch polskich marek – Grześki i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Marka Grześki kontynuuje rozpoczęty w konkursie wątek lotniczy i zaprasza na loty „grześkim” samolotem w ramach sieci połączeń europejskich. Za organizację i realizację akcji odpowiada agencja XConcept. Źródło: Press.pl, Foto: materiały prasowe
Komentarze
Prześlij komentarz