KLM wprowadziły nową usługę opłat za pośrednictwem portali społecznościowych



Holenderkie linie lotnicze KLM wprowadziły nową usługę opłat online za pośrednictwem portali społecznościowych Facebook i Twitter. Umożliwiając jeszcze lepszy i bardziej dogodny sposób płatności, KLM wysyła link do klienta w formie prywatnej wiadomości na stronę Facebook lub Twittera. W dalszej kolejności klient wybiera preferowany sposób płatności i zakańcza transakcję. Agent KLM po otrzymaniu potwierdzenia płatności wysyła do klienta potwierdzenie odbioru dokonanej przez niego zapłaty. Tygodniowo, blisko 130 agentów KLM zatrudnionych przy obsłudze portali społecznościowych udziela odpowiedzi na około 35 tys. pytań kierowanych na strony Facebook i Twitter. Wśród linii lotniczych KLM jest liderem w posiadaniu największej ilości fanów na Facebook, których zarejestrowało sią już ponad 5 milionów. Źródło: KLM

Komentarze