Holenderkie linie
lotnicze KLM wprowadziły nową usługę opłat online za pośrednictwem portali
społecznościowych Facebook i Twitter. Umożliwiając jeszcze lepszy i bardziej
dogodny sposób płatności, KLM wysyła link do klienta w formie prywatnej
wiadomości na stronę Facebook lub Twittera. W dalszej kolejności klient wybiera
preferowany sposób płatności i zakańcza transakcję. Agent KLM po otrzymaniu
potwierdzenia płatności wysyła do klienta potwierdzenie odbioru dokonanej przez
niego zapłaty. Tygodniowo, blisko 130 agentów KLM zatrudnionych przy obsłudze
portali społecznościowych udziela odpowiedzi na około 35 tys. pytań kierowanych
na strony Facebook i Twitter. Wśród linii lotniczych KLM jest liderem w
posiadaniu największej ilości fanów na Facebook, których zarejestrowało sią już
ponad 5 milionów. Źródło: KLM
Komentarze
Prześlij komentarz