LOT
zwyciężył w konkursie „Best in Cloud” magazynu Computerworld. Komisja doceniła
zastosowanie nowych technologii przy budowie strony internetowej przewoźnika
oraz aplikacji na smartfony i tablety. LOT jest jedną z pierwszych linii
lotniczych na świecie, które zastosowały technologię tzw. Cloud Computing na
dużą skalę. Nowa odsłona strony lot.com i pakiet usług w ramach LOT Mobile
(mobilny lot.com i aplikacje mobilne na smartfony i tablety) mają ułatwić
pasażerom dostęp do informacji i wpływać na poprawę szybkości i sprawności
przesyłania danych, nawet przy znacznej liczbie użytkowników. - To rozwiązanie
daje wiele korzyści naszym pasażerom. Teraz w każdej chwili i z każdego miejsca
mogą oni m.in. zaplanować podróż sprawdzając rozkład lotów, zarezerwować bilet,
odprawić się na rejs i sprawdzić status swojego lotu. I to wszystko wygodnie i
szybko – niezależnie od tego jak wielu użytkowników robi to w jednym czasie –
mówi Krzysztof Jarosz, dyrektor biura informatyki w PLL LOT S.A. Aplikacje
LOT-u można pobierać bezpłatnie z dwóch źródeł: AppStore i GooglePlay. Nowa
odsłona lot.com ma zapewniać znacznie lepszą nawigację serwisu, jak i
korzystanie z profilu pasażera. Użytkownicy mogą logować się na lot.com
używając swoich danych z kont na Facebook'u, Linkedin czy Google+. Wprowadzono
także bardziej restrykcyjne zasady logowania do serwisu, które mają gwarantować
solidną ochronę danych osobowych. Lot.com zyskał też nową, bardziej nowoczesną
i przyjazną szatę graficzną. Źródło: turystyka.rp.pl
Komentarze
Prześlij komentarz