LOT zwyciężył w konkursie „Best in Cloud”



LOT zwyciężył w konkursie „Best in Cloud” magazynu Computerworld. Komisja doceniła zastosowanie nowych technologii przy budowie strony internetowej przewoźnika oraz aplikacji na smartfony i tablety. LOT jest jedną z pierwszych linii lotniczych na świecie, które zastosowały technologię tzw. Cloud Computing na dużą skalę. Nowa odsłona strony lot.com i pakiet usług w ramach LOT Mobile (mobilny lot.com i aplikacje mobilne na smartfony i tablety) mają ułatwić pasażerom dostęp do informacji i wpływać na poprawę szybkości i sprawności przesyłania danych, nawet przy znacznej liczbie użytkowników. - To rozwiązanie daje wiele korzyści naszym pasażerom. Teraz w każdej chwili i z każdego miejsca mogą oni m.in. zaplanować podróż sprawdzając rozkład lotów, zarezerwować bilet, odprawić się na rejs i sprawdzić status swojego lotu. I to wszystko wygodnie i szybko – niezależnie od tego jak wielu użytkowników robi to w jednym czasie – mówi Krzysztof Jarosz, dyrektor biura informatyki w PLL LOT S.A. Aplikacje LOT-u można pobierać bezpłatnie z dwóch źródeł: AppStore i GooglePlay. Nowa odsłona lot.com ma zapewniać znacznie lepszą nawigację serwisu, jak i korzystanie z profilu pasażera. Użytkownicy mogą logować się na lot.com używając swoich danych z kont na Facebook'u, Linkedin czy Google+. Wprowadzono także bardziej restrykcyjne zasady logowania do serwisu, które mają gwarantować solidną ochronę danych osobowych. Lot.com zyskał też nową, bardziej nowoczesną i przyjazną szatę graficzną. Źródło: turystyka.rp.pl

Komentarze