Firma AT&T
wyposażyła 19 tysięcy stewardess i stewardów Delta Air Lines w urządzenia Nokia
Lumia 820 z Windows Phone 8, na których zainstalowano rozwiązanie Microsoft
Dynamics for Retail POS. Korzystanie z rozwiązań firmy Microsoft stanowi
kontynuację inwestycji przewoźnika w innowacje technologiczne, które mają na
celu znaczącą modernizację wyposażenia kabin, aby wzbogacić doświadczenia
podróżnych i załogi podczas lotu. –Zatrudniamy 19 000 specjalistów ds. obsługi
pokładowej, aby zapewnić naszym klientom komfort i bezpieczeństwo. Wyposażenie
personelu w innowacyjne rozwiązania pozwoli jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby
podróżnych na pokładzie samolotu podczas każdego lotu –powiedziała Joanne
Smith, wiceprezes ds. usług pokładowych w Delta Air Lines. –To już nasza
kolejna inwestycja w technologie, której celem jest poprawa obsługi klienta
–dodała. Całe rozwiązanie zaprojektowała
firma Avanade. Składa się ono z platformy Mobile Airlines firmy Avanade oraz
rozwiązań Microsoft –oprogramowania Windows Phone 8 i Microsoft Dynamics for
Retail POS, które funkcjonują z poziomu urządzenia Nokia Lumia 820. Z kolei
smartfon działa przez Wi-Fi i w sieci LTE firmy AT&T. W związku z tym, że
urządzenie działa na Windows Phone 8, może bezproblemowo zintegrować się z
oprogramowaniem back-end i usługami na platformie Windows 8. –Rozwiązanie
oferuje liniom Delta unikalne możliwości, które pozwalają sprostać rosnącym
oczekiwaniom klientów w zakresie obsługi, generować dodatkowe przychody ze
sprzedaży produktów i usług podczas lotu oraz zwiększyć produktywność i
satysfakcję załogi, łącząc informacje, transakcje i procesy w całym cyklu życia
lotu na łatwym w użyciu urządzeniu mobilnym –komentuje Adam Komorowski,
dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale
Microsoft. Przewoźnik zdecydował się na
takie rozwiązanie w związku z ograniczeniami swoich przestarzałych urządzeń
wspierających sprzedaż. Urządzenia mogły przechwytywać transakcje dotyczące
żywności, słuchawek i produktów wolnocłowych, ale były niewygodne w użyciu i
musiały znajdować się na pokładzie samolotu, co wiązało się z ich kosztownym
utrzymaniem. Co więcej, informacje były przesyłane ręcznie i brakowało szybkiej
łączności bezprzewodowej. Wskutek tych utrudnień linie lotnicze nie
wykorzystywały dodatkowych możliwości rozwiązania poza podstawowymi
funkcjonalnościami dotyczącymi transakcji. Źródło: InfoAir
Komentarze
Prześlij komentarz