Delta Air Lines stawia na innowacje technologiczne



Firma AT&T wyposażyła 19 tysięcy stewardess i stewardów Delta Air Lines w urządzenia Nokia Lumia 820 z Windows Phone 8, na których zainstalowano rozwiązanie Microsoft Dynamics for Retail POS. Korzystanie z rozwiązań firmy Microsoft stanowi kontynuację inwestycji przewoźnika w innowacje technologiczne, które mają na celu znaczącą modernizację wyposażenia kabin, aby wzbogacić doświadczenia podróżnych i załogi podczas lotu. –Zatrudniamy 19 000 specjalistów ds. obsługi pokładowej, aby zapewnić naszym klientom komfort i bezpieczeństwo. Wyposażenie personelu w innowacyjne rozwiązania pozwoli jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby podróżnych na pokładzie samolotu podczas każdego lotu –powiedziała Joanne Smith, wiceprezes ds. usług pokładowych w Delta Air Lines. –To już nasza kolejna inwestycja w technologie, której celem jest poprawa obsługi klienta –dodała.  Całe rozwiązanie zaprojektowała firma Avanade. Składa się ono z platformy Mobile Airlines firmy Avanade oraz rozwiązań Microsoft –oprogramowania Windows Phone 8 i Microsoft Dynamics for Retail POS, które funkcjonują z poziomu urządzenia Nokia Lumia 820. Z kolei smartfon działa przez Wi-Fi i w sieci LTE firmy AT&T. W związku z tym, że urządzenie działa na Windows Phone 8, może bezproblemowo zintegrować się z oprogramowaniem back-end i usługami na platformie Windows 8. –Rozwiązanie oferuje liniom Delta unikalne możliwości, które pozwalają sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie obsługi, generować dodatkowe przychody ze sprzedaży produktów i usług podczas lotu oraz zwiększyć produktywność i satysfakcję załogi, łącząc informacje, transakcje i procesy w całym cyklu życia lotu na łatwym w użyciu urządzeniu mobilnym –komentuje Adam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.  Przewoźnik zdecydował się na takie rozwiązanie w związku z ograniczeniami swoich przestarzałych urządzeń wspierających sprzedaż. Urządzenia mogły przechwytywać transakcje dotyczące żywności, słuchawek i produktów wolnocłowych, ale były niewygodne w użyciu i musiały znajdować się na pokładzie samolotu, co wiązało się z ich kosztownym utrzymaniem. Co więcej, informacje były przesyłane ręcznie i brakowało szybkiej łączności bezprzewodowej. Wskutek tych utrudnień linie lotnicze nie wykorzystywały dodatkowych możliwości rozwiązania poza podstawowymi funkcjonalnościami dotyczącymi transakcji. Źródło: InfoAir

Komentarze