Koncern
Cessna poinformował o planach przeprowadzenia światowej ekspansji i zwiększenia
sprzedaży o blisko 50 procent. W ramach tych działań, producent chce położyć
szczególny nacisk na zdecentralizowanie własnych oddziałów na rynkach
globalnych, gdzie obecność firmy jest ustabilizowana lub gdzie widzi ona szansę
na swój rozwój. "Ten ruch jest kolejnym przykładem na to, jak Cessna
inwestuje w przyszłość. Z największą gamą samolotów lotnictwa ogólnego
konieczne jest, żeby zarówno aktualni klienci, jak i nowi, mieli łatwy dostęp
do naszego zespołu ekspertów przed, w trakcie i po zakupie ich statków powietrznych",
powiedział Scott Ernest, prezes spółki Cessna. "Po tym jak już
zainwestowaliśmy w nasze nowe produkty i globalną sieć serwisową, teraz
zamierzamy inwestować w pracowników i ich relacje z naszymi cennymi klientami z
całego świata", dodał. Ekspansja oznacza, że Cessna musi zatrudnić
wykwalifikowanych pracowników działów sprzedaży w celu uzupełnienia zespołów
specjalistów na poszczególnych placówkach. (AVweb)
Komentarze
Prześlij komentarz