Przejdź do głównej zawartości
LOT reklamuje Boeingi 787 Dreamliner
Pod hasłem „Tylko Ty się liczysz” rusza kampania
reklamowa PLL LOT prezentująca samoloty Boeing 787 Dreamliner, które niebawem
dołączą do floty tych linii. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom
mediowy Universal McCann. Startująca właśnie kampania reklamowa PLL LOT
informuje, że LOT to pierwsze linie lotnicze w Europie z najnowocześniejszymi
samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner. Reklamy prezentują wysoki
standard, jaki te samoloty oferują pasażerom, m.in. w formie oryginalnej
konfiguracji i wyposażenia pokładowego, systemu rozrywki pokładowej, czy
chociażby foteli w klasie Elite Club rozkładanych do całkowicie płaskiego
łóżka. Jednocześnie kampania w haśle „Tylko Ty się liczysz” podkreśla w centrum
zainteresowania LOT-u - zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów - jest
pasażer. Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje telewizję
(TVN, TVN CNBC, stacje tematyczne TVP, Polsatu i Discovery), kina (Cinema City,
Multikino, kina studyjne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”,
„Wprost”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze”, „Newsweek”, „Forbes”,
„Harpers Bazaar”), internet (główne portale i pakiety tematyczne, a także
kanały własne LOT-u, w tym lot.com, fanpage na Facebooku i strona
dreamliner.lot.com) oraz POS. (wirtualnemedia)
Komentarze
Prześlij komentarz