LOT reklamuje Boeingi 787 Dreamliner



Pod hasłem „Tylko Ty się liczysz” rusza kampania reklamowa PLL LOT prezentująca samoloty Boeing 787 Dreamliner, które niebawem dołączą do floty tych linii. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Universal McCann. Startująca właśnie kampania reklamowa PLL LOT informuje, że LOT to pierwsze linie lotnicze w Europie z najnowocześniejszymi samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner. Reklamy prezentują wysoki standard, jaki te samoloty oferują pasażerom, m.in. w formie oryginalnej konfiguracji i wyposażenia pokładowego, systemu rozrywki pokładowej, czy chociażby foteli w klasie Elite Club rozkładanych do całkowicie płaskiego łóżka. Jednocześnie kampania w haśle „Tylko Ty się liczysz” podkreśla w centrum zainteresowania LOT-u - zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów - jest pasażer. Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje telewizję (TVN, TVN CNBC, stacje tematyczne TVP, Polsatu i Discovery), kina (Cinema City, Multikino, kina studyjne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze”, „Newsweek”, „Forbes”, „Harpers Bazaar”), internet (główne portale i pakiety tematyczne, a także kanały własne LOT-u, w tym lot.com, fanpage na Facebooku i strona dreamliner.lot.com) oraz POS. (wirtualnemedia)

 

Komentarze