Archer Aviation ogłosił 18 sierpnia 2025 r., że jego elektryczny samolot pionowego startu i lądowania (eVTOL) Midnight pomyślnie ukończył swój najdłuższy jak dotąd lot pilotowany, pokonując dystans około 55 mil (88 km) w ciągu 31 minut z prędkością przekraczającą 126 mil/h (202 km/h). Lot odbył się w ośrodku testowym Archer w Salinas w Kalifornii, a uczestniczył w nim dyrektor finansowy United Airlines, Mike Leskinen, który kierował wczesną inwestycją przewoźnika w Archer.Najdłuższy jak dotąd lot został wykonany w ramach konwencjonalnej misji startu i lądowania. Czterech pilotów doświadczalnych Archera regularnie wykonuje loty testowe Midnightem. W ramach serii lotów testowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich Archer planuje poddać Midnight działaniu takich warunków, jak wysokie temperatury, wilgotność i kurz, przed jego komercyjnym wdrożeniem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Bliskim Wschodzie. Abu Dhabi Aviation (ADA) będzie pierwszym klientem Archera, który otrzyma wersję Launch Edition, a pierwsza flota samolotów Midnight ma zostać wdrożona jeszcze w tym roku. Według Archer Aviation, piloci testowi Midnight będą nadal zwiększać prędkość i wytrzymałość Midnight poprzez dalsze testy oraz opracowywać profile misji testowych, które będą odzwierciedlać wczesne operacje komercyjne. (AeroTime)
Archer Aviation ogłosił 18 sierpnia 2025 r., że jego elektryczny samolot pionowego startu i lądowania (eVTOL) Midnight pomyślnie ukończył swój najdłuższy jak dotąd lot pilotowany, pokonując dystans około 55 mil (88 km) w ciągu 31 minut z prędkością przekraczającą 126 mil/h (202 km/h). Lot odbył się w ośrodku testowym Archer w Salinas w Kalifornii, a uczestniczył w nim dyrektor finansowy United Airlines, Mike Leskinen, który kierował wczesną inwestycją przewoźnika w Archer.Najdłuższy jak dotąd lot został wykonany w ramach konwencjonalnej misji startu i lądowania. Czterech pilotów doświadczalnych Archera regularnie wykonuje loty testowe Midnightem. W ramach serii lotów testowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich Archer planuje poddać Midnight działaniu takich warunków, jak wysokie temperatury, wilgotność i kurz, przed jego komercyjnym wdrożeniem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Bliskim Wschodzie. Abu Dhabi Aviation (ADA) będzie pierwszym klientem Archera, który otrzyma wersję Launch Edition, a pierwsza flota samolotów Midnight ma zostać wdrożona jeszcze w tym roku. Według Archer Aviation, piloci testowi Midnight będą nadal zwiększać prędkość i wytrzymałość Midnight poprzez dalsze testy oraz opracowywać profile misji testowych, które będą odzwierciedlać wczesne operacje komercyjne. (AeroTime)
Komentarze
Prześlij komentarz