Edelweiss, szwajcarska linia lotnicza należąca do grupy Lufthansa, ogłosiła rozpoczęcie modernizacji swojej floty krótkodystansowej dzięki wprowadzeniu pierwszego Airbusa A320neo. Maszyna została pozyskana od siostrzanego przewoźnika Swiss International Air Lines (SWISS). Przewoźnik potwierdził, że flota zostanie powiększona o dwa dodatkowe samoloty: Airbusa A320ceo, który dołączy w październiku 2025 roku, oraz Airbusa A320neo, który wejdzie do służby w marcu 2026 roku. A320-200 (HB-JLQ) został pierwotnie dostarczony do SWISS w 2011 roku, natomiast A320neo z 2020 roku od 2023 pozostawał w magazynie w Zurychu. „Cieszę się, że Edelweiss kontynuuje rozwój na krótkich i średnich trasach oraz że podejmujemy ważny krok w kierunku modernizacji naszej floty krótkodystansowej z pierwszym samolotem Airbus A320neo. Maszyna łączy nowoczesną, ekologiczną technologię z większym komfortem dla naszych gości” – powiedział Bernd Bauer, dyrektor generalny Edelweiss. Dzięki dołączeniu dwóch samolotów krótkodystansowych, flota Edelweiss zwiększy się do 16 maszyn. Obecnie przewoźnik obsługuje również pięć szerokokadłubowych Airbusów A340-300 oraz dwa nowoczesne A350-900. (AeroTime)
Edelweiss, szwajcarska linia lotnicza należąca do grupy Lufthansa, ogłosiła rozpoczęcie modernizacji swojej floty krótkodystansowej dzięki wprowadzeniu pierwszego Airbusa A320neo. Maszyna została pozyskana od siostrzanego przewoźnika Swiss International Air Lines (SWISS). Przewoźnik potwierdził, że flota zostanie powiększona o dwa dodatkowe samoloty: Airbusa A320ceo, który dołączy w październiku 2025 roku, oraz Airbusa A320neo, który wejdzie do służby w marcu 2026 roku. A320-200 (HB-JLQ) został pierwotnie dostarczony do SWISS w 2011 roku, natomiast A320neo z 2020 roku od 2023 pozostawał w magazynie w Zurychu. „Cieszę się, że Edelweiss kontynuuje rozwój na krótkich i średnich trasach oraz że podejmujemy ważny krok w kierunku modernizacji naszej floty krótkodystansowej z pierwszym samolotem Airbus A320neo. Maszyna łączy nowoczesną, ekologiczną technologię z większym komfortem dla naszych gości” – powiedział Bernd Bauer, dyrektor generalny Edelweiss. Dzięki dołączeniu dwóch samolotów krótkodystansowych, flota Edelweiss zwiększy się do 16 maszyn. Obecnie przewoźnik obsługuje również pięć szerokokadłubowych Airbusów A340-300 oraz dwa nowoczesne A350-900. (AeroTime)
Komentarze
Prześlij komentarz