Irlandzkie tanie linie lotnicze Ryanair podpisały umowę na zakup 30 nowych silników od spółki CFM International, która jest joint ventures francuskiego Safran i amerykańskiego GE Aerospace. Wartość kontraktu to 500 mln dolarów. Irlandzki Ryanair podpisał kontrakt na zakup 30 nowych silników LEAP-1B od spółki CFM International, która jest joint ventures francuskiego Safran i amerykańskiego GE Aerospace. Wartość umowy to 500 mln dolarów. Silniki zostaną dostarczone do fabryki Boeinga w Seattle i zostaną zamontowane w samolotach B 737 Gamechanger oraz B 737 Max-10, które Ryanair ma odebrać w 2027 r.Trzydzieści nowych silników zwiększy dodatkowo flotę zapasowych jednostek napędowych do 120. Obecnie irlandzki przewoźnik dysponuje ok. 670 samolotami, wszystkie maszyny wyposażone są silniki CFM. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju niebawem ilość samolotów zwiększy się do 800, a głównym celem jest przewiezienie w ciągu 12 miesięcy 200 mln pasażerów. (wnp.pl)
Irlandzkie tanie linie lotnicze Ryanair podpisały umowę na zakup 30 nowych silników od spółki CFM International, która jest joint ventures francuskiego Safran i amerykańskiego GE Aerospace. Wartość kontraktu to 500 mln dolarów. Irlandzki Ryanair podpisał kontrakt na zakup 30 nowych silników LEAP-1B od spółki CFM International, która jest joint ventures francuskiego Safran i amerykańskiego GE Aerospace. Wartość umowy to 500 mln dolarów. Silniki zostaną dostarczone do fabryki Boeinga w Seattle i zostaną zamontowane w samolotach B 737 Gamechanger oraz B 737 Max-10, które Ryanair ma odebrać w 2027 r.Trzydzieści nowych silników zwiększy dodatkowo flotę zapasowych jednostek napędowych do 120. Obecnie irlandzki przewoźnik dysponuje ok. 670 samolotami, wszystkie maszyny wyposażone są silniki CFM. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju niebawem ilość samolotów zwiększy się do 800, a głównym celem jest przewiezienie w ciągu 12 miesięcy 200 mln pasażerów. (wnp.pl)
Komentarze
Prześlij komentarz