Textron Aviation dostarczyło 31 samolotów w pierwszym kwartale 2025 roku, co oznacza spadek w porównaniu z 36 samolotami dostarczonymi w tym samym okresie roku 2024. Głównym powodem tego spadku są wciąż odczuwalne skutki strajku pracowników, który miał miejsce pod koniec 2024 roku i spowodował zakłócenia w produkcji. Firma pracuje nad pełnym przywróceniem tempa produkcji, jednak efekty tego procesu są jeszcze widoczne w bieżących wynikach.Strajk, który trwał przez cztery tygodnie, spowodował zmniejszenie dostaw odrzutowców z 50 w czwartym kwartale 2023 roku do 32 w czwartym kwartale 2024 roku. Dodatkowo, segment Textron Aviation odnotował spadek przychodów o 7,2% w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając 3,61 miliarda dolarów. Zysk operacyjny segmentu spadł do 100 milionów dolarów, co stanowi spadek o 93 miliony dolarów w porównaniu do czwartego kwartału 2023 roku . Pomimo wyzwań związanych z strajkiem, Textron Aviation planuje zwiększenie liczby dostaw w 2025 roku. Analitycy z Jefferies przewidują, że firma dostarczy około 190 samolotów biznesowych, co stanowi wzrost o 24% w porównaniu do 2024 roku. Wzrost ten ma być możliwy dzięki odbudowie zdolności produkcyjnych oraz wprowadzeniu nowych modeli, takich jak Cessna Citation Ascend .Textron Aviation koncentruje się na odbudowie zdolności produkcyjnych oraz wprowadzeniu nowych modeli, aby sprostać rosnącemu popytowi na samoloty biznesowe. Źródło: www.ainonline.com
Textron Aviation dostarczyło 31 samolotów w pierwszym kwartale 2025 roku, co oznacza spadek w porównaniu z 36 samolotami dostarczonymi w tym samym okresie roku 2024. Głównym powodem tego spadku są wciąż odczuwalne skutki strajku pracowników, który miał miejsce pod koniec 2024 roku i spowodował zakłócenia w produkcji. Firma pracuje nad pełnym przywróceniem tempa produkcji, jednak efekty tego procesu są jeszcze widoczne w bieżących wynikach.Strajk, który trwał przez cztery tygodnie, spowodował zmniejszenie dostaw odrzutowców z 50 w czwartym kwartale 2023 roku do 32 w czwartym kwartale 2024 roku. Dodatkowo, segment Textron Aviation odnotował spadek przychodów o 7,2% w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając 3,61 miliarda dolarów. Zysk operacyjny segmentu spadł do 100 milionów dolarów, co stanowi spadek o 93 miliony dolarów w porównaniu do czwartego kwartału 2023 roku . Pomimo wyzwań związanych z strajkiem, Textron Aviation planuje zwiększenie liczby dostaw w 2025 roku. Analitycy z Jefferies przewidują, że firma dostarczy około 190 samolotów biznesowych, co stanowi wzrost o 24% w porównaniu do 2024 roku. Wzrost ten ma być możliwy dzięki odbudowie zdolności produkcyjnych oraz wprowadzeniu nowych modeli, takich jak Cessna Citation Ascend .Textron Aviation koncentruje się na odbudowie zdolności produkcyjnych oraz wprowadzeniu nowych modeli, aby sprostać rosnącemu popytowi na samoloty biznesowe. Źródło: www.ainonline.com
Komentarze
Prześlij komentarz