ATR zaprezentował w ostatnich dniach wyniki kompleksowego raportu „Propelling Vietnam's Regional Aviation”. Prezentacja odbyła się podczas warsztatów „Unlocking Vietnam's Regional Aviation” w Hanoi, zorganizowanych we współpracy z Business France i wietnamską firmą konsultingową TEDI (Transport Engineering Design Inc.). Przeprowadzone badanie podkreśla potencjał regionalnej łączności lotniczej w Wietnamie oraz zaangażowanie ATR-a z kluczowymi interesariuszami transportu i lotnictwa w celu zbadania nowych możliwości dla sieci transportu lotniczego w tym kraju. Raport podkreśla, w jaki sposób lotnictwo regionalne może poprawić łączność Wietnamu, oferując nowe, wygodne opcje podróży, które uzupełniają istniejącą infrastrukturę transportową. Obecnie 90 proc. krajowego ruchu lotniczego koncentruje się na zaledwie 10 z 22 lotnisk w kraju, przez co wiele regionalnych portów lotniczych nie jest w pełni wykorzystywanych. Jednocześnie 25 proc. lotów krajowych odbywa się na odległości poniżej 300 mil morskich (555 kilometrów), ale jest obsługiwanych przez większe samoloty, co ogranicza wydajność pod względem kosztów i częstotliwości.Jak podkreśla producent, znane ze swojej efektywności paliwowej i mniejszego wpływu na środowisko turbośmigłowce ATR zużywają o 45 proc. mniej paliwa i emitują o 45 proc. mniej CO2 w porównaniu z podobnej wielkości regionalnymi odrzutowcami. Cały artykuł czytaj na stronie: https://www.rynek-lotniczy.pl
ATR zaprezentował w ostatnich dniach wyniki kompleksowego raportu „Propelling Vietnam's Regional Aviation”. Prezentacja odbyła się podczas warsztatów „Unlocking Vietnam's Regional Aviation” w Hanoi, zorganizowanych we współpracy z Business France i wietnamską firmą konsultingową TEDI (Transport Engineering Design Inc.). Przeprowadzone badanie podkreśla potencjał regionalnej łączności lotniczej w Wietnamie oraz zaangażowanie ATR-a z kluczowymi interesariuszami transportu i lotnictwa w celu zbadania nowych możliwości dla sieci transportu lotniczego w tym kraju. Raport podkreśla, w jaki sposób lotnictwo regionalne może poprawić łączność Wietnamu, oferując nowe, wygodne opcje podróży, które uzupełniają istniejącą infrastrukturę transportową. Obecnie 90 proc. krajowego ruchu lotniczego koncentruje się na zaledwie 10 z 22 lotnisk w kraju, przez co wiele regionalnych portów lotniczych nie jest w pełni wykorzystywanych. Jednocześnie 25 proc. lotów krajowych odbywa się na odległości poniżej 300 mil morskich (555 kilometrów), ale jest obsługiwanych przez większe samoloty, co ogranicza wydajność pod względem kosztów i częstotliwości.Jak podkreśla producent, znane ze swojej efektywności paliwowej i mniejszego wpływu na środowisko turbośmigłowce ATR zużywają o 45 proc. mniej paliwa i emitują o 45 proc. mniej CO2 w porównaniu z podobnej wielkości regionalnymi odrzutowcami. Cały artykuł czytaj na stronie: https://www.rynek-lotniczy.pl
Komentarze
Prześlij komentarz