Grupa Lufthansa zdecydowała się przydzielić 40 nowych samolotów Boeing 737-8 liniom Eurowings. Dzięki temu linie mają posiadać w przyszłości jedną z najmłodszych flot w Europie. Zamówienie jest równoważne inwestycji wynoszącej około 5 mld USD według ceny katalogowej. Jest to największy i najdroższy projekt zrównoważonego rozwoju w ponad 30-letniej historii Eurowings. Kolońskie linie rozwijały się dynamicznie od zakończenia pandemii i zdobyły mocną pozycję wśród najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Europie w ruchu point-to-point. Brytyjska agencja ratingowa Skytrax przyznała im cztery gwiazdki w zeszłym roku. Eurowings to obecnie największe niemieckie linie lotnicze oferujące usługi rekreacyjne i lider rynku na takich lotniskach jak Düsseldorf, Hamburg, Stuttgart i Kolonia/Bonn. Dostawy Boeingów 737-8 dla Eurowings mają rozpocząć się w 2027 i zakończyć się do 2032. Nowe samoloty będą stopniowo zastępować flotę Airbusów A319, a także starsze modele Airbusów A320. Dzięki pojemności 189 pasażerów Boeing 737-8 oferuje 39 dodatkowych miejsc w porównaniu do A319. Jego znacznie większy zasięg sprawia również, że jest to idealny wybór na dłuższe trasy średniodystansowe, które Eurowings coraz częściej oferują w swoim portfolio. (Altair)
Grupa Lufthansa zdecydowała się przydzielić 40 nowych samolotów Boeing 737-8 liniom Eurowings. Dzięki temu linie mają posiadać w przyszłości jedną z najmłodszych flot w Europie. Zamówienie jest równoważne inwestycji wynoszącej około 5 mld USD według ceny katalogowej. Jest to największy i najdroższy projekt zrównoważonego rozwoju w ponad 30-letniej historii Eurowings. Kolońskie linie rozwijały się dynamicznie od zakończenia pandemii i zdobyły mocną pozycję wśród najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Europie w ruchu point-to-point. Brytyjska agencja ratingowa Skytrax przyznała im cztery gwiazdki w zeszłym roku. Eurowings to obecnie największe niemieckie linie lotnicze oferujące usługi rekreacyjne i lider rynku na takich lotniskach jak Düsseldorf, Hamburg, Stuttgart i Kolonia/Bonn. Dostawy Boeingów 737-8 dla Eurowings mają rozpocząć się w 2027 i zakończyć się do 2032. Nowe samoloty będą stopniowo zastępować flotę Airbusów A319, a także starsze modele Airbusów A320. Dzięki pojemności 189 pasażerów Boeing 737-8 oferuje 39 dodatkowych miejsc w porównaniu do A319. Jego znacznie większy zasięg sprawia również, że jest to idealny wybór na dłuższe trasy średniodystansowe, które Eurowings coraz częściej oferują w swoim portfolio. (Altair)
Komentarze
Prześlij komentarz