Estońskie Nordic Aviation Group AS (Nordica) i Regional Jet OÜ (Xfly) ogłosiły upadłość i mają zaprzestać działalności. Lars Thuesen, właściciel Jettime, planował przejąć firmę na własność, ale 18 listopada 2024 r. poinformował, że nie zainwestuje w ten biznes. Rząd Estonii zainicjował proces prywatyzacji firmy pod koniec 2023 r. w celu zagwarantowania połączeń lotniczych kraju po upadku byłego przewoźnika narodowego Estonian Air. W ciągu ostatniego tygodnia trwały ostateczne dyskusje na temat prywatyzacji, a „obie strony wykazały dobrą wolę osiągnięcia wzajemnie akceptowalnego wyniku”.Firma poinformowała wszystkich swoich pracowników i partnerów, w tym wynajmujących samoloty, o zamiarze złożenia wniosku o upadłość.Według ch-aviation, obecna flota Nordica i Xfly obejmuje jednego Airbusa A320-200 i trzy Bombardiery CRJ900ER. (AeroTime)
Estońskie Nordic Aviation Group AS (Nordica) i Regional Jet OÜ (Xfly) ogłosiły upadłość i mają zaprzestać działalności. Lars Thuesen, właściciel Jettime, planował przejąć firmę na własność, ale 18 listopada 2024 r. poinformował, że nie zainwestuje w ten biznes. Rząd Estonii zainicjował proces prywatyzacji firmy pod koniec 2023 r. w celu zagwarantowania połączeń lotniczych kraju po upadku byłego przewoźnika narodowego Estonian Air. W ciągu ostatniego tygodnia trwały ostateczne dyskusje na temat prywatyzacji, a „obie strony wykazały dobrą wolę osiągnięcia wzajemnie akceptowalnego wyniku”.Firma poinformowała wszystkich swoich pracowników i partnerów, w tym wynajmujących samoloty, o zamiarze złożenia wniosku o upadłość.Według ch-aviation, obecna flota Nordica i Xfly obejmuje jednego Airbusa A320-200 i trzy Bombardiery CRJ900ER. (AeroTime)
Komentarze
Prześlij komentarz