22. Skrzydło Tankowania Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych pomyślnie wykonało pierwszy na świecie lot dookoła świata bez międzylądowania przy użyciu najnowszego tankowca KC-46A Pegasus. Samolot poleciał w kierunku zachodnim i wykonał 45-godzinny lot. Rozpoczął się on z bazy sił powietrznych McConnell zlokalizowanej w Wichita w stanie Kansas w USA 29 czerwca, a zakończył 1 lipca 2024 r. w tym samym miejscu. Kapitan Cody Donahue, który planował misję znaną jako Projekt Magellan, podkreślił, że ponowne pojawienie się zagrożenia konfliktem o dużej intensywności stwarza potrzebę, aby załogi mogły działać dłużej niż w przeszłości.Lot ten był najdłuższym lotem MEO, którego celem było przetestowanie i wydłużenie czasu podróży oraz zasięgu nowego KC-46A Pegasus. MEO umożliwiają statkom powietrznym wspieranie długotrwałych misji i mogą być wykorzystywane w ramach operacji wojskowych. Podczas misji baza sił powietrznych McConnell zaprezentowała możliwości tankowania samolotu. Tankowiec tankował szereg innych samolotów USAF, takich jak bombowce B-2 Spirit, transportowe C-17 Globemaster III, myśliwce F-15E Strike Eagles i tankowca KC-46. Do innych baz USAF na całym świecie wysłano tankowce, aby podczas podróży uzupełnić paliwo KC-46A Pegasus. Dwa tankowce KC-46 wysłano na Guam, jeden KC-135 do Mildenhall w Anglii, a drugi KC-135 na obszar odpowiedzialności Centralnego Dowództwa Stanów Zjednoczonych.Lot ten był najdłuższym lotem MEO, którego celem było przetestowanie i wydłużenie czasu podróży oraz zasięgu nowego KC-46A Pegasus. MEO umożliwiają statkom powietrznym wspieranie długotrwałych misji i mogą być wykorzystywane w ramach operacji wojskowych. Podczas misji baza sił powietrznych McConnell zaprezentowała możliwości tankowania samolotu. Tankowiec tankował szereg innych samolotów USAF, takich jak bombowce B-2 Spirit, transportowe C-17 Globemaster III, myśliwce F-15E Strike Eagles i tankowca KC-46. Do innych baz USAF na całym świecie wysłano tankowce, aby podczas podróży uzupełnić paliwo KC-46A Pegasus. Dwa tankowce KC-46 wysłano na Guam, jeden KC-135 do Mildenhall w Anglii, a drugi KC-135 na obszar odpowiedzialności Centralnego Dowództwa Stanów Zjednoczonych.
22. Skrzydło Tankowania Sił Powietrznych Stanów Zjednoczonych pomyślnie wykonało pierwszy na świecie lot dookoła świata bez międzylądowania przy użyciu najnowszego tankowca KC-46A Pegasus. Samolot poleciał w kierunku zachodnim i wykonał 45-godzinny lot. Rozpoczął się on z bazy sił powietrznych McConnell zlokalizowanej w Wichita w stanie Kansas w USA 29 czerwca, a zakończył 1 lipca 2024 r. w tym samym miejscu. Kapitan Cody Donahue, który planował misję znaną jako Projekt Magellan, podkreślił, że ponowne pojawienie się zagrożenia konfliktem o dużej intensywności stwarza potrzebę, aby załogi mogły działać dłużej niż w przeszłości.Lot ten był najdłuższym lotem MEO, którego celem było przetestowanie i wydłużenie czasu podróży oraz zasięgu nowego KC-46A Pegasus. MEO umożliwiają statkom powietrznym wspieranie długotrwałych misji i mogą być wykorzystywane w ramach operacji wojskowych. Podczas misji baza sił powietrznych McConnell zaprezentowała możliwości tankowania samolotu. Tankowiec tankował szereg innych samolotów USAF, takich jak bombowce B-2 Spirit, transportowe C-17 Globemaster III, myśliwce F-15E Strike Eagles i tankowca KC-46. Do innych baz USAF na całym świecie wysłano tankowce, aby podczas podróży uzupełnić paliwo KC-46A Pegasus. Dwa tankowce KC-46 wysłano na Guam, jeden KC-135 do Mildenhall w Anglii, a drugi KC-135 na obszar odpowiedzialności Centralnego Dowództwa Stanów Zjednoczonych.Lot ten był najdłuższym lotem MEO, którego celem było przetestowanie i wydłużenie czasu podróży oraz zasięgu nowego KC-46A Pegasus. MEO umożliwiają statkom powietrznym wspieranie długotrwałych misji i mogą być wykorzystywane w ramach operacji wojskowych. Podczas misji baza sił powietrznych McConnell zaprezentowała możliwości tankowania samolotu. Tankowiec tankował szereg innych samolotów USAF, takich jak bombowce B-2 Spirit, transportowe C-17 Globemaster III, myśliwce F-15E Strike Eagles i tankowca KC-46. Do innych baz USAF na całym świecie wysłano tankowce, aby podczas podróży uzupełnić paliwo KC-46A Pegasus. Dwa tankowce KC-46 wysłano na Guam, jeden KC-135 do Mildenhall w Anglii, a drugi KC-135 na obszar odpowiedzialności Centralnego Dowództwa Stanów Zjednoczonych.
Komentarze
Prześlij komentarz