Boeing odnotowuje coraz gorsze rezultaty w zakresie dostaw cywilnych samolotów komercyjnych i uzyskiwania zamówień na nowe maszyny tej kategorii. W maju amerykański koncern dostarczył zaledwie 22 samoloty cywilne. Były to głównie samoloty modelu 737 MAX. Boeing dostarczył ich 19. Uzupełniły je dwa 787-9 i jeden 767-300F. By poprawić statystyki Boeing – w przeciwieństwie do europejskiego Airbusa – do dostaw komercyjnych dołącza także samoloty wojskowe. W maju dostarczył 2 latające zbiornikowce KC-46A dla US Air Force. Jeszcze gorzej wygląda sytuacja z nowymi zamówieniami na samoloty Boeinga. W maju Amerykanie uzyskali zamówienie na zaledwie cztery 787-10 od EVA Air. Od początku roku Boeing dostarczył 131 samoloty cywilne i wojskowe (Airbus – 256, tylko cywilnych). W tym czasie uzyskał zamówienia netto na 142 samoloty komercyjne. (Altair)
Boeing odnotowuje coraz gorsze rezultaty w zakresie dostaw cywilnych samolotów komercyjnych i uzyskiwania zamówień na nowe maszyny tej kategorii. W maju amerykański koncern dostarczył zaledwie 22 samoloty cywilne. Były to głównie samoloty modelu 737 MAX. Boeing dostarczył ich 19. Uzupełniły je dwa 787-9 i jeden 767-300F. By poprawić statystyki Boeing – w przeciwieństwie do europejskiego Airbusa – do dostaw komercyjnych dołącza także samoloty wojskowe. W maju dostarczył 2 latające zbiornikowce KC-46A dla US Air Force. Jeszcze gorzej wygląda sytuacja z nowymi zamówieniami na samoloty Boeinga. W maju Amerykanie uzyskali zamówienie na zaledwie cztery 787-10 od EVA Air. Od początku roku Boeing dostarczył 131 samoloty cywilne i wojskowe (Airbus – 256, tylko cywilnych). W tym czasie uzyskał zamówienia netto na 142 samoloty komercyjne. (Altair)
Komentarze
Prześlij komentarz