Linie lotnicze All Nippon Airways (ANA) wprowadzą markę "Air Japan"


Linie lotnicze All Nippon Airways (ANA) wprowadzą w drugiej połowie 2023 roku markę "Air Japan". Nowy przewoźnik z Kraju Kwitnącej Wiśni, którego logo i malowanie samolotów zaprezentowano 8 marca, powstał z myślą o obsłudze średniodystansowych rejsów międzynarodowych w przystępnych cenach. Właśnie na takie loty zaobserwowano duży popyt. ANA ogłosiła wprowadzenie nowej marki już jesienią 2020 roku w ramach z transformacji modelu biznesowego. Celem była odpowiedzieć na szeroki zakres preferencji cenowych i usługowych klientów, a także osiągnięcie zrównoważonego wzrostu grupy linii lotniczych z Japonii. Nowy przewoźnik wykorzystuje slogan "Fly Thoughtful", podkreślając w oficjalnym komunikacie, że "przemyślany" oznacza troskę, współczucie i życzliwość. Powołane do życia linie lotnicze, określające się również jako przyjazne, stworzą "nową jakość podróży w japońskim stylu". Sama nazwa ma symbolizować w najprostszy możliwy sposób związek przewoźnika z Krajem Kwitnącej Wiśni. Logo charakteryzuje "r" i "j" w kolorze "dawn", nawiązującym do ciepłych barw wiosennego wschodu słońca. Dwie wyróżnione litery ułożone są w sposób pokazujący "otwartość i serdeczność" dłoni. Pozostałe litery są w kolorze "indygo", także powszechnym i lubianym na Dalekim Wschodzie Azji. Odpowiedzialni za projekt Air Japan zapowiadają poinformowanie w najbliższej przyszłości o konkretnych specyfikacjach pokładowych i zawartości usług. "Przemyślany" przewoźnik nie będzie klasycznym niskokosztowcem. Przede wszystkim ma być "komfortowy" i "życzliwy" dla podróżujących na średniodystansowych trasach międzynarodowych. (Rynek Lotniczy)

Komentarze