Braki pilotów w United Airlines


Linie United Airlines rekrutują studentów do nowo otwartej akademii lotniczej na lotnisku Phoenix Goodyear Airport (GYD) w Arizonie w Stanach Zjednoczonych. Ten ruch sprawia, że ​​United staje się pierwszym dużym amerykańskim przewoźnikiem, który posiada szkołę lotniczą. Przewiduje się, że do 2023 r. w regionie Ameryki Północnej może zabraknąć około 12 tys. pilotów komercyjnych linii lotniczych. Jednak 28 stycznia 2022 r. Scott Kirby, dyrektor generalny United Airline, stwierdził, że spodziewane jest otwarcie Akademii Lotniczej United, co ma pomóc linii lotniczej uzupełnić te niedobory. W perspektywie najbliższych ośmiu lat amerykański przewoźnik planuje zatrudnić 10 tys. pilotów komercyjnych, z których połowa ma być absolwentami nowej akademii. Dyrektor generalny dodał, że szkoła latania będzie służyć liniom lotniczym jako instrument zapewniający, że lotnicy zostaną przeszkoleni zgodnie z dokładnymi kwalifikacjami wymaganymi przez United Airlines. Linie spodziewają się również do 2030 r. wyszkolić 5 tys. dodatkowych pilotów, przy czym celem jest, aby 50% z nich to były kobiety lub osoby nie należące do białej rasy. Jednak przed dołączeniem do United Airlines jako piloci większych samolotów komercyjnych, studenci będą musieli przejść roczny kurs, który umożliwi im latanie dla regionalnych linii lotniczych, takich jak Mesa Airlines, Skywest, CommutAir i GoJet (obsługujących lokalne połączenia dla United). Źródło: AeroTime

Komentarze