Amerykańska FAA zatwierdziła certyfikat samolotu z napędem turbośmigłowym Beechcraft King Air 260. To unowocześniona wersja produkowanego od kilku dekad samolotu Beechcraft King Air 200. Według producenta – Textron Aviation, wprowadzono w nim 260 ulepszeń. Obejmują one m.in. automatyczną przepustnicę – ThrustSense Innovative Solutions & Support (IS&S), cyfrowy kontroler ciśnienia i nowy radar pogodowy Collins Multi-Scan RTA-4112. Zasięg King Air 260 wynosi 3200 km. Samolot może rozwijać prędkość maksymalną 570 km/h. Może przewozić do 9 pasażerów. Textron Aviation ujawnił King Air 260 w grudniu 2020. Zapowiedziano wówczas rozpoczęcie dostaw seryjnych samolotów na początku 2021. Jednocześnie przedsiębiorstwo bez rozgłosu ograniczyło produkcję modelu King Air C90, po znacznym spadku jego sprzedaży. (Altair)
Amerykańska FAA zatwierdziła certyfikat samolotu z napędem turbośmigłowym Beechcraft King Air 260. To unowocześniona wersja produkowanego od kilku dekad samolotu Beechcraft King Air 200. Według producenta – Textron Aviation, wprowadzono w nim 260 ulepszeń. Obejmują one m.in. automatyczną przepustnicę – ThrustSense Innovative Solutions & Support (IS&S), cyfrowy kontroler ciśnienia i nowy radar pogodowy Collins Multi-Scan RTA-4112. Zasięg King Air 260 wynosi 3200 km. Samolot może rozwijać prędkość maksymalną 570 km/h. Może przewozić do 9 pasażerów. Textron Aviation ujawnił King Air 260 w grudniu 2020. Zapowiedziano wówczas rozpoczęcie dostaw seryjnych samolotów na początku 2021. Jednocześnie przedsiębiorstwo bez rozgłosu ograniczyło produkcję modelu King Air C90, po znacznym spadku jego sprzedaży. (Altair)
Komentarze
Prześlij komentarz